ایران رادیاتور

به گزارش خبرگزاری شهریار پرس به نقل از ماهنامه الفبای اقتصاد آذر بایجان:

همزمان با برودت هوا و زمستان سرد در آذر بایجان مراجعات مردم برای رفع نواقص پکیج ها و تاسیسات گرمایشی به نمایندگی های پس از خدمات فروش شرکت های تولید کننده تجهیزات گرمایشی از جمله ایران رادیاتور در شمال غرب کشور دو چندان شده است:

به گزارش میدانی خبرنگار الفبای اقتصاد در چند ماه اخیر قیمت انواع پکیج های ایرانی وخارجی چند برابر شده و به طبع آن تجهیزات لازم برای رفع عیوب پکیج‌ها نیز و تاسیسات گرمایشی به طور محسوس بالا رفته است و برخی از شرکت های خدمات دهنده به بهانه‌های مختلف از ارائه خدمات پس از فروش خود داری می کنند و در همین راستا جریمه یکصد میلیون تومانی پکیج فروشی به دلیل گران فروشی و عدم ارائه خدمات پس از فروش مناسب صورت گرفت. خبر نگار ما برای برسی این موضوع به نمایندگی خدمات پس از فروش ایران رادیاتور در خیابان دانشسرای تبریز بصورت ناشناس در معیت شهروندی که برد الکترونیکی ایران رادیاتور خانگی اش ایراد داشت رفته است که متاسفانه خدمات پس از فروش این شرکت تعریف چندانی نداشت. گزارش میدانی خبرنگار ما نشان می‌دهد که طبقه اول شرکت مذکور که مختص ارائه خدمات است بصورت مخروبه در امده است و در طبقه دوم نیز نه تنها صندلی برای نشستن وجود ندارد بلکه دستگاه‌های تست کننده این شرکت نیز معیوب بودند و در نیم ساعتی که خبرنگار ما و این شهروند در مرکز مذکورحضور داشتند دستگاه‌های معیوب ونبود کادر فنی حرفه‌ای و نبود جوابگو و تکریم ارباب رجوع کاملا در آن به چشم می خورد بعد ازیک ساعت متولی این دفتر به این شهر وند گفت قادر به ارائه خدمات پس از فروش نیستند و این ارباب رجوع را به تعمیر کاران ازاد خیابان دانشسرا فرستادند به نظر می رسد برخی از شرکت های خدمات دهنده به بهانه های مختلف از ارائه خدمات متعهد شده وگارانتی و پس از فروش مختلف شانه خالی می کنند این در حالی است که حمایت از کالای ایرانی و خرید اجناس ایرانی مردم را کلافه کرده است و متاسفانه نظارت و بازرسی مستمر از سوی سازمان های نظارتی دولتی و خود شرکت ها نیز بسیار کم رنگ شده است.