62572867

شهریارپرس/آذربایجان شرقی معاون هماهنگ کننده انتظامی آذربایجان شرقی از انهدام باند سارقان خودرو و دوچرخه در تبریز خبر داد و گفت: در این عملیات‌ها ۱۲ دستگاه خودروی سرقتی و ۳۰ دستگاه دوچرخه مسروقه کشف شد.

سرهنگ صابر عباس زاده در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت خودرو و همچنین سرقت‌های متعدد دوچرخه از مجتمع‌های مسکونی در شهر تبریز موضوع شناسایی و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان با انجام تحقیقات گسترده و محل‌های سرقت خودرو سه نفر از سارقان که دارای سوابق کیفری بوده شناسایی و در یک عملیات منسجم هر سه نفر را حین سرقت دستگیر کردند.

معاون هماهنگ کننده انتظامی استان تشریح کرد: از مخفیگاه سارقان ۱۲ دستگاه خودروی مسروقه کشف و پس از احراز هویت و شناسایی به مالباختگان تحویل شد.

وی خاطرنشان کرد: با هوشیاری اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی استان در یک عملیات منسجم و هماهنگ شده دو سارق دوچرخه نیز دستگیر که در این راستا سه نفر مالخر نیز شناسایی شدند و متهمان به ۵۰ فقره سرقت دوچرخه اعتراف کردند.

سرهنگ عباس زاده عنوان کرد: در بازرسی از مخفیگاه سارقان دوچرخه و مالخران تعداد ۳۰ دوچرخه سرقتی کشف شده است که شهروندان و مال باختگان می‌توانند با مراجعه به پلیس آگاهی استان نسبت به تحویل دوچرخه‌های مسروقه خود اقدام کنند.

به گزارش شهریارپرس/ به نقل از پایگاه اطلاع‌ رسانی پلیس آذربایجان شرقی، معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان با بیان اینکه سارقان باندهای سرقت دستگیر شده معتاد بوده و دارای سوابق متعدد کیفری هستند، از شهروندان درخواست کرد: از پارک کردن خودرو در مکان‌های خلوت و تاریک خودداری کرده و خودروهای خود را به تجهیزات ایمنی از قبیل قفل فرمان، قفل پدال و ردیاب الکترونیکی مجهز کرده تا فرصت سرقت را از سارقان سلب کنند.