اجرای نهضت بهسازی و آسفالت معابر محلات حاشیه نشینشهریارپرس/ علی آئینی در بازدید از محلات حاشیه نشین شهر اهر گفت: با عملیاتی سازی این نهضت تلاش می شود تا سه سال آینده همه معابر خاکی محلات حاشیه نشین کشور آسفالت شود.
وی با بیان اینکه محلات حاشیه نشن شهر اهر از کمترین امکانات خدمات شهری برخوردار هستند و اکثر معابر این محلات بدون آسفالت هستند افزود : درصورتی که شهرداری اهر زیرساختهای لازم را فراهم کند قیر رایگان برای آسفالت و بهسازی معابر حاشیه نشین شهر اهر اختصاص خواهیم داد .
معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به سیاست های وزارت راه و شهرسازی برای نوسازی بافت های فرسوده و ساماندهی مناطق حاشیه نشین در شهرها از مردم ساکن در مناطق حاشیه نشین و کم برخوردار خواست خودشان برای نوسازی واحدهای مسکونی اقدام کنند و پیشقدم شوند.
وی ادامه داد: در همین راستا طی هماهنگی های صورت گرفته مقررشد شهرداری اهر برای متقاضیان به صورت رایگان پروانه صادر کند و از سوی شرکت بازآفرینی شهری نیز تسهیلاتی برای متقاضیان ارائه خواهد شد.
آئینی افزود: در راستای ساماندهی و نوسازی واحدهای مسکونی در شهر اهر 300 میلیون تومان تسهیلات وام نهضت ملی مسکن بدون رعایت شرایط چهارگانه نهضت ملی و همچنین تسهیلات ویژه 350 میلیون تومانی برای متقاضیان بافت های فرسوده ارائه می شود.