۳۱ میلیارد تومان اعتبار برای آسفالت راه های روستایی بناب اختصاص یافت

شهریارپرس/ فرماندار بناب از اجرای عملیات روکش آسفالت محور بناب- عجب شیر خبر داد و گفت: با پیگیری های صورت گرفته راه بسیاری از روستاهای شهرستان آسفالت شده و اعتباری بالغ بر ۳۱ میلیارد تومان در این زمینه تخصیص یافته است.

 رضا لعلی در جلسه شورای اداری شهرستان بناب با اشاره به مصوبات سفر اخیر رئیس جمهور و هیأت دولت به آذربایجان شرقی و مصوبات مربوط به شهرستان بناب اظهار کرد: مسئولین باید پیگیر مصوبات جذب اعتبارات تخصیص یافته در حوزه خود باشند.

وی با تأکید بر ضرورت ارتباط بی واسط مسئولین با مردم به منظور اطلاع از مسائل و مشکلات آنان تشریح کرد: مسئولین و کارکنان ادارات باید ضمن تکریم ارباب رجوع برخورد مناسب با مردم را در سرلوحه فعالیت های خود قرار دهند.

رئیس شورای اداری شهرستان بناب همچنین به مسئولین تأکید کرد در ویترین ادارات افرادی حضور داشته باشد که با زبانی نرم و خوش با مردم صحبت کنند و علاقمند به حل مشکلات مردم هستند.

لعلی سپس با اشاره به ضرورت اجرای طرح عفاف و حجاب در جامعه خاطرنشان کرد: بحث عفاف و حجاب را مسئولین بایستی از ادارات خود شروع کنند و از آنجایی که مسئولین ادارات به عنوان نمایندگان دولت و نماینده نظام هستند باید نسبت به پوشش خانواده های خود نیز حساس باشند، به گونه ای که پوشش آنها باید در تراز نظام جمهوری اسلامی باشد.

وی بیان کرد: بانک ها نیز لازم است از مصوبات دولت و بانک مرکزی در اعطای تسهیلات تبعیت کنند.

نماینده عالی دولت در شهرستان بناب با تأکید بر ضرورت پرهیز از رفتار دوگانه با مردم در ادارات گفت: نمی شود کسی در اداره ای مشکلی داشته باشد و حل نشود، ولی مشکل مشابه یک شهروند دیگر در همان اداره حل شود؛ لذا لازم است با مشکلات همه مردم به شکل مساوی برخورد کرد.

وی همچنین از اخذ بیش از ۵۰۰ تن قیر رایگان برای آسفالت محلات شهر بناب از محل ستاد بازآفرینی شهری با پیگیری و هماهنگی نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: بر اساس مصوبات صورت گرفته آسفالت فوق صرفاً در محلات هدف انجام خواهد شد که توسط ستاد بازآفرینی شهری تعیین شده است.

فرماندار بناب در خاتمه به مدیران دستگاه های خدمات رسان تأکید کرد از قطع انشعابات مردم بخصوص انشعابات ادارات بدون هماهنگی قبلی با فرمانداری اجتناب کنند.