171128446

تبریز- شهریارپرس- مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه از سرویس دهی ناوگان این شرکت به ورزشگاه یادگار امام (ره) برای تماشاگران بازی فوتبال تراکتور–گل گهر سیرجان خبر داد.

به گزارش روز پنجشنبه شهریارپرس/ محمد حسین زاده اعلام کرد: با توجه به برگزاری مسابقه فوتبال بین تیم های تراکتور و گل گهر سیرجان از دیدارهای هفته بیست و هفتم مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور، شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه به تماشاگران پرشور تبریزی جهت مراجعه به ورزشگاه یادگار امام (ره) خدمات ایاب و ذهاب ارائه خواهد کرد.
وی افزود: چهارراه عباسی، میدان ستارخان(یکه دکان) و میدان جهاد(نصف راه) به عنوان مبادی انتقال تماشاگران به ورزشگاه یادگار امام (ره) با استفاده از ناوگان اتوبوسرانی در نظر گرفته شده است.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه ادامه داد: تماشاگران می توانند از ساعت ۱۶ روز شنبه ۲۲ اردیبهشت ماه از ایستگاه های یاد شده، با استفاده از اتوبوس های شرکت واحد به ورزشگاه یادگار امام(ره) مراجعه کنند.

دیدار ۲ تیم فوتبال تراکتور و گل گهر سیرجان در چارچوب هفته بیست و هفتم مسابقات لیگ برتر از ساعت ۱۸:۵۰ روز شنبه ۲۲ اردیبهشت ماه در ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز برگزار می‌شود که بلیت فروشی الکترونیکی این دیدار از ساعت ۹ امروز شده و تا ساعت ۱۴ روز بازی (شنبه) ادامه دارد.

تیم فوتبال تراکتور با ۴۴ امتیاز در رده چهارم و گل گهر سیرجان با ۳۶ امتیاز در رده ششم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارند.

دیدار رفت ۲ تیم در سیرجان با نتیجه یک بر صفر به سود تراکتور خاتمه یافته بود.