63012998

شهریارپرس/آذربایجان شرقی فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی با اشاره به کاهش ۱۶ درصدی وقوع سرقت‌ها در استان اعلام کرد: از ابتدای سال‌جاری در سایه تلاش‌های مضاعف پلیس استان و رعایت آموزش‌ها و هشدارهای پلیسی توسط شهروندان، وقوع سرقت‌ها ۱۶ درصد کاهش و همچنین افزایش ۲۱ درصدی در کشف سرقت‌ها حاصل شده است. 

سردار علی محمدی در جلسه قرارگاه پیشگیری و مقابله با سرقت استان آذربایجان شرقی، اظهار کرد: در بررسی‌های به عمل آمده در فروردین‌ماه سال‌جاری خوشبختانه روند کنترل و کاهش سرقت‌ها در استان مطلوب بوده که امیدواریم با همین روند تا پایان سال ادامه دهیم. 

وی با اشاره به اینکه یکی از دغدغه‌های پلیس استان موضوع سرقت‌ها است، افزود: پیشگیری اجتماعی، رعایت نکات امنیتی و توجه دادن به هشدارها و توصیه‌های پلیسی مورد تاکید بوده چرا که پیشگیری اجتماعی تکمیل‌کننده پیشگیری انتظامی است.

وی با اشاره به کاهش ۱۶ درصدی سرقت‌ها از ابتدای سال‌جاری تاکنون، خاطرنشان کرد: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی و همکاری کارکنان انتظامی در سطح استان بیش از ۵۶ درصد سرقت‌ها در این مدت منجر به کشف شده است.

به گزارش شهریارپرس، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس استان آذربایجان شرقی، وی تلاش کارکنان پلیس را برای رضایت خداوند متعال مایه برکت در کار و زندگی آنان برشمرد و گفت: باید قدر کار خود و لباسی را که بر تن داریم را بدانیم و در تمام امورات اول از همه رضایت پروردگار و در نهایت رضایت رهبر عزیز و مردم غیور را مد نظر داشته باشیم.