62766650

شهریارپرس/آذربایجان شرقی فرمانده انتظامی شهرستان مراغه از کشف ۱۰ تن و ۵۳۰ کیلوگرم روغن جامد قاچاق به ارزش ۶ میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ توحید فارسی در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و جلوگیری از ورود و خروج کالا فاقد مجوز و قاچاق، هنگام پایش و ترددهای خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون باری مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو مقدار ۱۰ تن و ۵۳۰ کیلوگرم روغن خوراکی جامد که فاقد هر گونه مجوز قانونی بود کشف و خودروی مربوطه نیز توقیف شد.

فرمانده انتظامی مراغه با اشاره به اینکه برابر اعلام کارشناسان ارزش این محموله روغن ۶ میلیارد ریال برآورد شده، تشریح کرد: در این رابطه یک متهم دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

وی با بیان اینکه پلیس با تمام توان و جدیت با قاچاق کالا و مخلان نظم و امنیت اقتصادی مقابله می کند؛ از هموطنان درخواست کرد: در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت‌های غیرقانونی، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دستگیری سارق و کشف ۲ دستگاه خودرو سرقتی در تبریز

فرمانده انتظامی شهرستان تبریز از کشف دو دستگاه خودرو سرقتی خبر داد.

سرهنگ یداله جهان آرا در تشریح این خبر بیان کرد: در پی اعلام سرقت یک دستگاه خودرو سواری در شهر تبریز، بلافاصله ماموران انتظامی کلانتری ۱۲ شهرستان تبریز موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران کلانتری ۱۲ عباسی حین گشت‌زنی و کنترل معابر درون شهری، خودرو سرقتی را شناسایی و آن را توقیف کردند.

سرهنگ جهان آرا با بیان اینکه راننده دستگیرشده به یک دستگاه خودرو سرقتی دیگر نیز اعتراف و پس از استعلام و با هماهنگی مرجع قضائی به صاحبانشان تحویل شد متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

وی از شهروندان درخواست کرد: ضمن رعایت هشدارهای انتظامی، استفاده از تجهیزات بازدارنده و پرهیز از پارک وسایل نقلیه خود در معابر فاقد روشنایی، در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوکی مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

سارق گوشی های تلفن همراه دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان تبریز از دستگیری سارق سابقه دار گوشی تلفن همراه و کشف ۱۰۷ عدد گوشی سرقتی خبرداد.

سرهنگ یداله جهان آرا در تشریح این خبر بیان کرد: درپی وقوع چند فقره سرقت گوشی تلفن همراه در سطح شهر موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی پاسگاه اسپیران قرارگرفت.

وی افزود: ماموران پس از بررسی موضوع سارق را شناسایی و پس از تحقیقات اولیه و پلیسی متهم را دستگیر و به یگان انتظامی دلالت دادند.

 فرمانده انتظامی شهرستان تبریز با اشاره به اینکه متهم در تحقیقات اولیه علاوه بر بزه ارتکابی به ۱۰۷ فقره سرقت در سطح شهرستان اعتراف که پس از کشف اموال مسروقه به مال باختگان تحویل داده شد.

این مقام انتظامی اظهار کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل شد.

کشف کالای خارجی قاچاق در مرند

فرمانده انتظامی مرند از کشف کالای خارجی قاچاق به ارزش ۷۰۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ علی اسدیان در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: ماموران کلانتری ۱۳ عباسی مرند در حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودرو سواری پژو مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از خودرو مذکور تعداد ۱۴۷ دست انواع ظروف آشپزخانه خارجی قاچاق به ارزش ۷۰۰میلیون ریال را کشف و ضبط کردند.

به گزارش شهریارپرس/ به نقل از پایگاه خبری پلیس آذربایجان شرقی، وی با بیان اینکه در این رابطه یک نفر متهم دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شد اظهار کرد: پلیس در برخورد با قاچاق کالا و اقلام ممنوعه شبانه روز تلاش می‌کند و شهروندان نیز هر گونه اخبار و اطلاعات در این خصوص را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.