62513085

با وجود این که باشگاه تراکتور اعلام کرده بود که دیروز (یکشنبه) سرمربی جدید این تیم مشخص می‌شود اما وضعیت نیمکت تراکتور همچنان بلاتکلیف است.

به گزارش شهریارپرس، هفته گذشته پاکو خمس به طور رسمی از تراکتور جدا شد و گمانه‌زنی‌های زیادی درباره جانشین وی روی نیمکت تراکتور مطرح شده است.

در ابتدا نام یحیی گل‌محمدی و فرهاد مجیدی مطرح شده بود و سپس بحث حضور استراماچونی و اسکوچیچ به میان آمد؛ گرچه مذاکره با این دو چهره خارجی توسط مدیرعامل تراکتور تائید شد اما مبلغ پیشنهادی آن‌ها با باشگاه تراکتور سازگار نبود. سپس کریس کلمن به عنوان اصلی‌ترین گزینه مطرح شد اما باز هم مذاکرات به سرانجام نرسید تا وضعیت نیمکت تراکتور کماکان بلاتکلیف باشد.

درحالی که هم مالک و هم مدیرعامل باشگاه تراکتور وعده حضور سرمربی خارجی داده بودند، پیگیری‌های شهریارپرس/ در این زمینه نشان می‌دهد تراکتور با ۲ گزینه داخلی هم مذاکره کرده اما هنوز معلوم نیست چه کسی جانشین خمس خواهد شد.

باشگاه تراکتور درباره گزینه‌های مطرح شده در فضای مجازی واکنش نشان داد و نوشت:

"مذاکرات باشگاه تراکتور برای معرفی سرمربی جدید تیم با چند گزینه پرافتخار درحال پیگیری و رفع برخی موانع موجود بوده و اسامی مطرح شده در فضای مجازی در برخی رسانه‌ها، جزو گزینه‌های مدنظر باشگاه نیستند."

63001645