62513085

کاپیتان پیشین تراکتور گفت: باید سرمربی ایرانی که شناخت خوبی از تیم داشته باشد به تراکتور اضافه شود.

علی ابراهیمیان در گفت‌وگو با شهریارپرس، درباره شرایط کنونی تراکتور اظهار کرد: بازیکنان ملی‌پوش تراکتور باید تیم را جمع و جور کرده و حاشیه را از تیم دور کنند. پیروزی مقابل ذوب‌آهن در جام حذفی می‌تواند هواداران را با تیم آشتی دهد و فکر می‌کنم تراکتور بتواند ذوب آهن را شکست دهد.

او ادامه داد: خمس رفت و به تیم شوک وارد شد، تراکتور در برخی از پست ها مشکل دارد و این به ملی پوش بودن بازیکنان ربطی ندارد. قرار نیست یک نفر کاملا فیکس بازی کند و باید به دیگر بازیکنان هم فرصت بازی داد. امسال رقابتی بین بازیکنان وجود ندارد. سال گذشته بردیف تیم را بسته بود و در هر پست ۲ بازیکن حضور داشت و رقابت به وجود آمده بود، اما امسال در برخی از پست‌ها کمبود بازیکن وجود دارد. تراکتور اگر گل نخورد می‌تواند گلزنی کند و حتی هر بازی را ببرد.

مربی پیشین تراکتور افزود: هواداران تراکتور ناراحت هستند چون انتظارشان از این تیم بالا بود. ۱۰۰ هزار نفر از بازی با سپاهان استقبال کردند و اگر من جای خمس بودم ترکیب را هجومی می‌چیدم.

این کارشناس فوتبال بیان کرد: بازیکنان باید مسئولیت‌پذیر باشند و از حواشی دوری کنند. اگر تلاش‌شان را کنند، هواداران هم می‌بینند اما برخی بازیکنان انتطارات هواداران را برآورد نکرده‌اند.

او درباره سرمربیگری موقت محمد نصرتی گفت: نصرتی ۲ سال در تیم حضور دارد و شناخت خوبی کسب کرده است. به نظر من باید سرمربی ایرانی که شناخت خوبی از تیم داشته باشد به تراکتور اضافه شود. سرمربی خارجی هم فقط در صورتی باید جذب شود که از تیم شناخت داشته باشد. نکته مهم آنکه سرمربی جدید باید رختکن را مدیریت کند. بازیکنان تراکتور باید تحت فشار باشند که احساس مسئولیت کنند. تراکتوری‌ها با این تیم زندگی می‌کنند و الان به دلیل نتایج ضعیف عصبی هستند. بازیکنان باید بازی جام حذفی را ببرند تا جبران کرده باشند.