171068216

مراغه- شهریارپرس- فرمانده سپاه ناحیه مراغه به آثار گسترده عملیات «وعده صادق» اشاره و بیان کرد: انسجام و غرور ملی با انجام این عملیات تقویت، و توان نظامی کشورمان به معنای واقعی کلمه به نمایش گذاشته شد.

سرهنگ پاسدار یحیی حیدری روز یکشنبه و همزمان با سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در جمع اعضای کانون بسیج رسانه شهید «آرمان علیوردی» این شهرستان افزود: این عملیات غرورآفرین، خروجی کار جهادی در نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

 

وی با بیان اینکه کار جهادی نیروی هوافضای سپاه الگویی برای مسئولان در سایر بخش‌هاست، اضافه کرد: پدافند هوایی ارتش قهرمان نیز همزمان با اجرای عملیات «وعده صادق» در آماده‌باش کامل بود و هماهنگی میدان و دیپلماسی در این عملیات به اوج رسید.

فرمانده سپاه مراغه: هماهنگی میدان و دیپلماسی در عملیات «وعده صادق» به اوج رسید

وی افزود: وزیر امور خارجه کشورمان قبل از اجرای عملیات، رایزنی‌های گسترده با کشورهای مختلف داشت و پس از آن هم قطعنامه شورای امنیت علیه ایران در سایه دیپلماسی فعال به نتیجه نرسید.

سرهنگ حیدری افزود: طی روزهای اخیر دشمنان با ارسال کوادکوپتر و پهباد به دنبال محک‌زدن توان پدافند هوایی کشورمان بودند که با هوشیاری این نیروها مواجه شدند.

وی با بیان اینکه دشمنان در این عملیات متوجه شدند که نباید با دم شیر بازی کنند، اضافه کرد: پس از این عملیات، غیرت ایرانی در رگ‌های ملت شریف ایران به جوش آمده و به تقویت غرور و انسجام ملی منجر شده است.

وی به جنگ رسانه‌ای دشمنان هم پس از این عملیات اشاره و بیان کرد: آنان که در روزهای اول، خسارت‌های عملیات «وعده صادق» را کتمان می‌کردند، طی یکی دور روز اخیر به موفقیت این عملیات اعتراف کرده‌اند اما همچنان ابعاد مختلف این عملیات در فضای مجازی به تبیین نیاز دارد.

فرمانده سپاه مراغه تاکید کرد: در برابر حمله اسراییل به کنسولگری کشورمان در دمشق نمی‌توانستیم ذلت را قبول کنیم و علاوه بر آن در صورت پاسخ ندادن ایران، آنان گستاخ‌تر می‌شدند.

وی ادامه داد: پاسخ ایران در عملیات «وعده صادق» قدرت بازدارنگی را به ارمغان آورد و دوستان ما در اقصی نقاط جهان را خوشحال کرد.

هزینه مقاومت کمتر از سازش است

فرمانده سپاه مراغه گفت: اصحاب رسانه باید این موضوع را در فضای مجازی تبیین کند که هزینه مقاومت کمتر از سارش است و کشورهایی که در گذشته با غربی‌های سازش کرده‌اند، امروز شرایط بسیار بدی دارند.

وی با تاکید بر اینکه خروجی اعتماد و سازش با آمریکا فروپاشی است، بیان کرد: انقلاب اسلامی نیز نتیجه مقاومت در برابر استکبار است که امروز با اقتدار از تمامیت ارضی کشورمان دفاع می‌کند.

مشکلات معیشتی با مدل کار جهادی سپاه مرتفع می‌شود

170750570

فرمانده سپاه مراغه بیان کرد: اگرچه در برخی از بخش‌ها از جمله در مسایل معیشتی مشکلاتی وجود دارد اما این موارد نیز با الگوبرداری از مدل کار جهادی سپاه حل‌شدنی است.

سرهنگ حیدری افزود: اگر در بخش اقتصادی هم به صورت شبانه‌روزی تلاش شود، می‌توان مشکلات بسیاری را مرتفع کرد زیرا ریشه آنها داخلی است.

وی از اصحاب رسانه مراغه خواست تا در زمینه ارتقای سطح سواد رسانه، تقویت استکبارستیزی و روحیه مقاومت نیز محتوا تولید کنند و افزود: بیشتر مردم قدردان هستند و غرور ملی در رگ‌های مردم شهرستان هم به جوش آمده است.

به گزارش شهریارپرس/امروز، دوم اردیبهشت و سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با دستور بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۸ است و مردم و مسئولان مراغه فوج‌فوج برای عرض تبریک، خودشان را به سپاه شهرستان می‌رسانند.

گفتنی است کانون بسیج رسانه شهید آرمان علیوردی مراغه از سال گذشته فعالیت خودش را آغاز کرد و بیشتر اصحاب رسانه شهرستان در این کانون عضویت دارند.

این کانون علاوه بر انسجام بخشیدن به فعالیت‌های رسانه‌ای شهرستان، تاکنون یک دوره اردوی راهیان پیشرفت برگزار کرده و در زمینه تقویت رسانه‌های برخط گام برداشته است.