62766650

شهریارپرس/آذربایجان شرقی فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی از کشف انبار مواد خوراکی و لوازم بهداشتی قاچاق به ارزش ۱۵ میلیارد ریال در تبریز خبر داد.

سردار علی محمدی در تشریح این خبر اظهار کرد: پس از اطلاع ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان از دپو و نگهداری مواد خوراکی و لوازم بهداشتی قاچاق در یکی از انبارهای حاشیه شهر تبریز، بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار داده‌اند.

وی افزود: ماموران با هماهنگی قضائی، در بازرسی از انبار شناسایی شده انواع کالای قاچاق، شامل۳۹۰ کارتن شکلات، ۱۳۲ بسته نوشابه انرژی زا و ۷۴ قلم لوازم بهداشتی و شوینده کشف شد.

سردار محمدی تصریح کرد: کارشناسان مربوطه ارزش کشفیات به دست آمده را بالغ ۱۵میلیارد ریال برآورد کردند و همچنین در این رابطه یک نفر دستگیر و به همراه پرونده متشکله جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی استان در پایان خاطر نشان کرد: هر گونه فعالیت در خصوص کالای قاچاق زمینه رکود اقتصادی و افزایش تورم را فراهم می‌کند که پلیس با مشارکت مردمی با اینگونه افراد برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد.

کشف نزدیک به ۱۲ کیلوگرم تریاک در تبریز

 رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان شرقی از کشف ۱۱ کیلو و ۴۴۰ گرم تریاک و دستگیری ۲ نفر قاچاقچی خبر داد.

سرهنگ حسین امیدی در تشریح این خبر گفت: در پی کسب خبر مبنی بر فعالیت باند قاچاق و توزیع تریاک در شهر تبریز موضوع در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: ماموران پلیس با انجام اقدامات پلیسی محا اختفاء مواد مخدر را شناسایی کردند.

وی خاطرنشان کرد: در یک عملیات غافلگیرانه و در بازرسی از مغازه افراد شناسایی شده، مقدار ۱۱ کیلو و ۴۴۰ گرم تریاک و سوخته کشف شد.

سرهنگ امیدی ادامه داد: در این رابطه تعداد ۲ نفر دستگیر و ۲ دستگاه خودروی سواری نیز توقیف شد.

به گزارش شهریارپرس/ به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، وی با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند، تاکید کرد: پلیس همواره مصمم است با هرگونه فعالیت قاچاقچیان مواد مخدر که امنیت و سلامت جامعه را مورد تهدید قرار می‌دهند برخورد کند و تحقق نتیجه مطلوب این امر مستلزم مشارکت همگانی مردم با پلیس در گزارش اینگونه موارد از طریق تلفن ۱۱۰ می‌باشد.