62766650

شهریارپرس/آذربایجان شرقی فرمانده انتظامی مراغه از کشف ۲ کیلو و ۴۳۰ گرم انواع مواد مخدر، بازداشت ۱۴ نفر در این رابطه و اجرای طرح برخورد با خودروهای شوتی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ توحید فارسی در تشریح این خبر گفت: در اجرای طرح تشدید مبارزه با توزیع و مصرف مواد مخدر ،ماموران انتظامی و پاسگاه آیت اله غفاری پس از تحقیقات فنی و اطلاع از فعالیت افرادی در زمینه تهیه، توزیع و مصرف مواد مخدر در محلات مختلف شهرستان، موضوع را در دستور کار عملیاتی خود قرار دادند.

وی افزود: در چند عملیات جداگانه با تعقیب و مراقبت و انجام یکسری اقدامات فنی پلیسی با هماهنگی قضایی ۱۵ نفر توزیع کننده و خرده فروش و مصرف کننده را در محلات مختلف شهرستان دستگیر و در بازرسی بعمل آمده از منازل و بازرسی بدنی و خودرو ایشان مقدار ۲ کیلو ۴۳۰ گرم انواع مواد مخدر بهمراه چندین قلم اقلام ممنوعه و همچنین آلات وادوات مصرف و توزین مواد کشف شد.

سرهنگ فارسی تصریح کرد: در این خصوص یک دستگاه خودرو دو دستگاه موتور سیکلت توقیف و متهمان دستگیر شده نیز پس از تکمیل تحقیقات و تشکیل پرونده قضایی برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه در پایان با تاکید براینکه اقدامات پلیسی در جهت مبارزه و ناامن کردن فضا برای فعالیت توزیع کنندگان مواد مخدر است،گفت: اقدامات مقابله‌ای و ایجابی بطور همزمان در دستور کار پلیس بوده و در این عرصه نیازمند همکاری و همراهی همه آحاد جامعه و سازمان‌ها هستیم.

اجرای طرح برخورد با خودروهای شوتی و دارای تخلفات حادثه ساز در مراغه

 فرمانده انتظامی شهرستان مراغه از اجرای طرح توقیف وسایط نقلیه شوتی و دارای تخلفات حادثه ساز خبر داد.

سرهنگ توحید فارسی در تشریح این خبر اظهار کرد: طرح برخورد با خودروهای شوتی و آلودگی صوتی و دارای تخلفات حادثه ساز با هدف ارتقاء امنیت اجتماعی، انتظام بخشی و جلوگیری از بروز تخلفات و هنجارشکنی و همچنین آلودگی صوتی در شهرستان مراغه با همکاری پلیس راهور و یگان‌های انتظامی به مرحله اجراء گذاشته شد.

وی اضافه کرد: در قالب اجرای این طرح ۲۳ دستگاه انواع خودرو و ۴ دستگاه موتورسیکلت که با نصب تجهیزات و دستکاری غیر متعارف وسیله نقلیه خود اقدام به آلودگی صوتی و مزاحمت برای شهروندان و همچنین رانندگانی که مرتکب تخلفات حادثه ساز بودند، در سطح شهرستان توقیف و روانه پارکینگ شدند.

به گزارش شهریارپرس/به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، وی خاطرنشان کرد: در اجرای این طرح علاوه بر توقیف ۲۷ دستگاه وسائط نقلیه، تعداد ۴۰۰ دستگاه وسایط نقلیه دیگر دارای تخلف نیز اعمال قانون شدند.