62898617

شهریارپرس/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی در پیامی ۲۹ فروردین، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت و خاطره شهیدان و سرداران شهید ارتش را گرامی داشت.

در متن پیام مالک رحمتی آمده است:۲۹ فروردین روز ارتش، یادآور رشادت‌های بزرگ‌مردانی است که شجاعانه جان خود را در طبق اخلاص نهادند تا از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع کنند و همواره پیام‌آور عزت و اقتدار برای ملت بزرگ ایران بوده‌اند.

ارتش نقش بسیار موثری در جنگ تحمیلی ایفا کرد و توان خود برای حراست از کشور را در عملیات‌های مختلفی از جمله آزادسازی سوسنگرد، ثامن‌الائمه، بیت‌المقدس، خیبر، نصر، مرصاد و ... به نمایش گذاشت و به راستی همانگونه که رهبر انقلاب فرمودند، ارتش کلمه طیبه است.

غیورمردان ارتش جمهوری اسلامی ایران در نیروهای زمینی، هوایی و دریایی، در عرصه دفاع از امنیت میهن اسلامی و خدمت‌رسانی به مردم شریف ایران در حوادث و بحران‌های مختلف همواره خوش درخشیده‌اند و نام خود را در دفتر افتخارات این ملت جاودانه کرده‌اند.

اینجانب ضمن تبریک روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و ادای احترام به روح پاک شهدای والا مقام ارتش جمهوری اسلامی ایران، از زحمات و رشادت‌های ارزنده فرماندهان، افسران، کارکنان و سربازان دلاور یگان‌های مختلف ارتش در استان آذربایجان شرقی قدردانی می‌کنم و موفقیت و بهروزی همه دلاورمردان ارتش را از درگاه خداوند متعال مسألت دارم.