62995218

شهریارپرس/آذربایجان شرقی نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی با اشاره به پیشرفت‌های دفاعی و نظامی جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: اقتدار نیروهای مسلح با قطع وابستگی تجهیزاتی افزایش پیدا کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم در آستانه روز ارتش در دیدار با فرماندهان یگان‌های ارتش مستقر در استان آذربایجان شرقی اظهار کرد: اوایل انقلاب اسلامی برای تامین کوچکترین تجهیزات نظامی برای مقابله با رژیم بعث مشکل داشتیم اما امروز در سایه تدابیر هوشمندانه فرماندهی معظم کل قوا به جایی رسیده‌ایم که از شهرهای دور دست قلب اسرائیل را با موشک هدف قرار می‌دهیم.

وی با بیان اینکه نیروهای مسلح به ویژه ارتش جمهوری اسلامی ایران محبوب‌ترین قشر در بین اقشارهای مختلف جامعه هستند، افزود: ارتش با ایثار و فداکاری و تقدیم بیش از ۴۸۰۰۰ شهید در جبهه‌های سخت جنگ تحمیلی وفاداری خود را به نظام و امام نشان دادند.

وی حملات موشکی و پهپادی علیه رژیم صهیونیستی را نشانگر پیشرفت نظامی جمهوری اسلامی ایران و اطلاعات قوی نیروهای مسلح دانست و گفت: روز ۲۶ فروردین به عنوان یک روز تاریخی در دفتر پرافتخار انقلاب اسلامی به ثبت رسید و نشان داد نیروهای مسلح کشور در بالاترین سطح از آمادگی قرار دارند و آماده مقابله با هرگونه ماجراجویی استکبار جهانی هستند.

امام جمعه تبریز خاطرنشان کرد: کارکنان ارتش نزد مردم عزیز و جز محبوب‌ترین قشر در بین اقشار مختلف جامعه هستند.

62995219