62991485

شهریارپرس/آذربایجان شرقی مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی با بیان اینکه امتیاز نهضت ملی مسکن به هیچ وجه قابل فروش و انتقال نیست، گفت: واحدهای مسکونی به شخص ثبت‌نام کننده در این طرح واگذار می‌شود.

سید احمد موسوی به افرادی که در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام و امتیاز خود را در مشاورین املاک به صورت قولنامه ای واگذار می کنند اشاره کرد و افزود: واحد مسکونی به شخص ثبت‌نام کننده در این طرح واگذار می‌شود و تا تحویل واحد قابل واگذاری نیست.

وی خاطرنشان کرد: واگذاری و انتقال امتیاز مسکن ملی به غیر، به صورت وکالتی فاقد وجاهت قانونی و غیرمعتبر است و بر اساس مقررات، پیگرد قانونی داشته و در صورت مشاهده، علاوه بر اقدام قانونی علیه افراد متخلف و لغو امتیاز متقاضیان، با دفاتر ثبت اسناد و مشاورین املاک که در این فعالیت مشارکت دارند از طریق مراجع قضایی وفق مقررات برخورد خواهد شد.

وی به منظور پیشگیری از وقوع جرم و تبعات احتمالی ناشی از انتقال یا خرید و فروش امتیاز طرح‌های مذکور و صیانت از حقوق شهروندی و مقابله با تخلفات این حوزه بر همکاری و هماهنگی و اقدام فوری دستگاه‌های مسئول در اتخاذ تدابیر و تمهیدات لازم تاکید کرد.

به گزارش شهریارپرس/ به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان، وی تشریح کرد: شهروندان تا زمانی که بحث سند واگذاری ملک مورد نظر به شکل رسمی انجام نشده است، از هرگونه خرید و فروش امتیاز طرح و سایر طرح‌های حمایتی حوزه مسکن خودداری کنند.