171052241

تبریز-شهریارپرس- فعال فرهنگی و سیاسی با تاکید بر اهمیت موشک باران سرزمین های اشغالی توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: عملیات دیشب "وعده صادق" پوشالی و دروغ بودن قدرت رژیم غاصب صهیونیستی و گنبد آهنین را برای جهانیان ثابت کرد.

به گزارش شهریارپرس، حجت الاسلام مجتبی نظری یکشنبه شب در اجتماع مردم تبریز و جشن عملیات وعده صادق، افزود: این تجمع باشکوه و پرشور جوابی به فریاد العطش مردم و کودکان غزه است و نشان از حمایت از مظلوم توسط مردم ایران و آذربایجان دارد.

وی با قدردانی از ارتش جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اجرای موفقیت آمیز عملیات یکشنبه ، اظهار کرد: عملیات پهپادی و موشکی ایران علیه اسرائیل غاصب مبارک تمام مستضعفان و خانواده های شهدای مدافع حرم است.

نظری یادآور شد: این عملیات نتیجه سال ها تلاش، ممارست و رشادت ها و مجاهدت های شهید تهرانی مقدم است و امیدی برای آزادی خواهان جهان بود و امروز جای شهدا دفاع مقدس همچون باکری و سلیمانی ها خالی است.

وی با بیان اینکه دیشب پهپادها و موشک ها ی سپاه دل مطلومان عالم را شاد کرد، افزود:یکشنبه شب ماندگار برای نظام اسلامی بود و ما بیدار ماندیم تا مردم غزه راحت بخوابند.

نظری ادامه داد : ما امروز به قله های افتخار و صلابت نزدیک شده ایم و برای فتح قدس شریف آماده ایم و مردم نباید در جنگ رسانه ای دروغ پردازی های غرب را باور کنند.

به گزارش  شهریارپرس، تجمع کنندگان در میدان ساعت تبریز با سر دادن شعارهایی همچون خیبر خیبر یا یهود، خیبر خیبر یا صهیون ، یا حیدر یا حیدر ، عاشق جنگ با صهیونیم، غیرت ایرانی داریم، از عملیات وعده صادق ابرار خرسندی کرده و حمایت از فلسطین را مورد تاکید قرار دادند.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شنبه شب با صدور اطلاعیه‌ای از شلیک ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت اهداف نظامی سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم صهیونیستی خبر داد.

در اطلاعیه سپاه آمده است: در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، نیروی هوا فضای سپاه اهداف معینی در داخل سرزمین‌های اشغالی را با شلیک ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار داد.

نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل نیز اعلام کرد: اقدام نظامی ایران بر اساس بند ۵۱ منشور سازمان ملل متحد در خصوص دفاع مشروع و پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی به اماکن دیپلماتیک کشورمان در دمشق بود.