62991567

شهریارپرس/آذربایجان شرقی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آذربایجان شرقی گفت: رژیم صهیونیسیتی، آمریکا و سایر کشورها بدانند که ایران اسلامی در تمامیت ارضی خود با هیچ‌کس شوخی ندارد و نیروهای مسلح در حفظ مرزهای کشور قاطعانه برخورد می‌کند.

حجت‌الاسلام محمد انوری در گفت‌وگو با شهریارپرس، اظهار کرد: جنایت‌های چندماه اخیر رژیم غاصب و کودک‌کش صهیونیستی نیازمند یک جواب دندان شکن بود .

وی با اشاره به عملیات وعده صادق که شب گذشته توسط سپاه پاسداران تحقق یافت، گفت: این عملیات در تاریخ مقاومت، بی‌نظیر بود.

وی افزود: کسانی که از اقدامات رژیم کودک کش صهیونیستی حمایت می‌کنند بدانند که ایران در دفاع از تمامیت ارضی خود با هیچ کس شوخی ندارد و عملیات دیشب نیز نشانگر این قاطعیت کشور در برابر دشمنان است.

رئیس دانشگاه تبریز نیز در گفت‌وگو با شهریارپرس/ با بیان اینکه رژیم صهیونیستی انتظار چنین پاسخی را از ایران نداشت،‌ گفت: این رژیم تصور نمی‌کرد جمهوری اسلامی ایران چنین پاسخی به او بدهد، ما به جمهوری اسلامی خود افتخار کرده و رزمندگان غیور اسلام را می‌ستاییم.

صفر نصراله‌زاده اظهار کرد: رژیم صهیونسیتی پس از گیر افتادن در منطقه و شرارت‌هایی خود، ضربات سنگینی را از رزمندگان فلسطین در جریان عملیات طوفان الاقصی دریافت کرد به همین دلیل خود را به در و دیوار می‌زند تا از این مخمصه رهایی پیدا کند.

وی ادامه داد: اسرائیل با یک‌ محاسبه‌ی غلط مبنی بر اینکه جمهوری اسلامی پاسخی نخواهد داد، برخلاف عرف و قوانین نوشته شده‌ی بین المللی به کنسولگری‌ جمهوری اسلامی ایران حمله کرد، مقام معظم رهبری نیز فرمودند که این رژیم حتما تنبیه خواهد شد.

نصرالله‌زاده تاکید کرد: حجم عملیات شب گذشته به قدری وسیع بود که حتی دشمن هم به آن اغراق کرد و پیش‌بینی نمی‌کردند که جمهوری اسلامی در این مقطع زمانی با این حجم سرزمین‌های اشغالی دشمن را مورد هدف قرار دهد.