171044823

تبریز - شهریارپرس - مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه از سرویس دهی ناوگان این شرکت به ورزشگاه یادگار امام (ره) برای تماشاگران بازی فوتبال بین تراکتور تبریز –ذوب آهن اصفهان خبر داد.

به گزارش روز پنجشنبه  شهریارپرس، محمد حسین زاده با اعلام این خبر گفت: با توجه به برگزاری مسابقه فوتبال بین تیم‌های تراکتور تبریز و ذوب آهن اصفهان از دیدارهای هفته بیست و سوم مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور، شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه به تماشاگران پرشور و فهیم تبریزی جهت مراجعه به ورزشگاه یادگار امام (ره)خدمات ایاب و ذهاب ارائه خواهد کرد.

وی افزود: چهارراه عباسی، میدان ستارخان(یکه دکان) و میدان جهاد(نصف راه) به عنوان مبادی انتقال تماشاگران به ورزشگاه یادگار امام (ره) با استفاده از ناوگان اتوبوسرانی در نظر گرفته شده است .
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه ادامه داد: تماشاگران می توانند از ساعت ۱۵روز جمعه ۲۴ فروردین ماه از طریق مبادی فوق، با استفاده از اتوبوسهای شرکت واحد به ورزشگاه یادگار امام(ره) مراجعه کنند.

دیدار ۲ تیم تراکتور و ذوب‌آهن اصفهان با حضور بانوان تراکتوری

به گزارش شهریارپرس، بلیت‌ فروشی دیدار ۲ تیم تراکتور و ذوب‌آهن اصفهان از ساعت ۱۷ روز گذشته چهارشنبه ۲۲ فروردین آغاز شده است و امکان حضور بانوان در این دیدار فراهم است.

دیدار ۲ تیم تراکتور و ذوب‌آهن از هفته بیست و سوم مسابقات لیگ برتر، از ساعت ۱۷ در ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز برگزار می‌شود که بلیت فروشی الکترونیکی این دیدار تا ساعت ۱۶ انجام می‌شود.

با توجه به مکانیزه بودن گیتهای ورودی بانوان ، تنها بانوانی می توانند وارد ورزشگاه شوند که از جایگاه ویژه بانوان بلیت خریداری کرده و کارت ملی همراه داشته باشند. برای بلیت تهیه شده از سایر سکوها گیتها باز نخواهند شد.

علاقه‌مندان می‌توانند از طریق لینک مستقیم https://ticket.tractor-club.com بلیت بازی را تهیه کنند و هنگام ورود به ورزشگاه نیز باید کارت ملی به همراه داشته باشند.

تیم فوتبال تراکتور با ۴۰ امتیاز در رده سوم جدول است و ذوب آهن اصفهان با ۲۷ امتیاز در جایگاه نهم قرار دارد.