62520751

شهریارپرس/آذربایجان شرقی تراکتور شب گذشته برای نخستین بار در تبریز موفق به بازگشایی دروازه آلومینیوم اراک شد.

۲ تیم تراکتور و آلومینیوم اراک در چارچوب هفته بیست‌ودوم لیگ‌برتر از ساعت ۱۹:۳۰ دوشنبه به میزبانی ورزشگاه یادگارامام (ره) تبریز به دیدار هم رفتند که این مسابقه در نهایت با تساوی یک بر یک به اتمام رسید.

پیش از این تراکتور هیچ‌گاه در تبریز موفق به بازگشایی دروازه ایرالکو نشده بود. ۲ دیدار از ۳ مسابقه برگزار شده بین ۲ تیم در تبریز با برتری ایرالکو به پایان رسیده و یک بار هم نتیجه بدون گل بود.

به گزارش شهریارپرس، جالب آن که، هر ۹ گل تبریزی‌ها در تقابل با ایرالکو در اراک به ثمر رسیده بود. به واقع تی‌تی‌ها هیچ‌گاه در خانه قادر به بازگشایی دروازه حریف نشده‌ بودند.

اما در دقیقه ۳۶ بازی شب گذشته، پاس آلوز از جناح چپ مهدی هاشم‌نژاد را صاحب توپ کرد و وینگر جوان تی‌تی‌ها با خلاقیت انفرادی خود با ضربه‌ای آرام توپ را به تور دروازه گوهری دوخت تا به آمار منفی تراکتور مقابل ایرالکو در تبریز پایان دهد.

تراکتور برای نخستین بار موفق به بازگشایی چارچوب آلومینیوم در تبریز شد اما این طلسم‌شکنی در شرایطی رقم خورد که قرمزپوشان فرصت بزرگی را از دست دادند. تبریزی‌ها در شب شکست ناباورانه سپاهان مقابل صنعت نفت این فرصت را داشتند که با غلبه بر ایرالکو، فاصله خود با طلایی پوشان را افزایش و با بالانشینان جدول را کاهش دهند اما این اتفاق نیفتاد تا تی‌تی‌ها در شب طلسم‌شکنی، فرصت خوبی را از دست داده باشند.