نشست مشترک اعضای هیئت مدیره کانون کارگران بازنشسته تامین اجتماعی استان آذربایجان شرقی، مهندس شادبخش نایب رییس کانونعالی بازنشستگان تامین اجتماعی کشور و ریاست کمیته بیمه و درمان کانونعالی با ریاست و کارشناسان بیمه آتیه سازان حافظ استان آذربایجان شرقی بمنظور بررسی مسایل و مشکلات قرارداد بیمه درمان تکمیلی و عمر و حوادث سال ۹۸-۹۹

این نشست با حضور مهندس کریم صادقزاده تبریزی، یاری، نورانی، داداش زاده،جلالی، قلیزاده و‌ زارع نژاد از اعضا هیئت مدیره و بازرسان کانون بازنشستگان تامین اجتماعی استان آذربایجان شرقی و شهرستان تبریز و لطفی مشاور درمان کانون کارگران بازنشسته به همراه مهندس شادبخش نایب رییس کانونعالی بازنشستگان تامین اجتماعی کشور و ریاست کمیته بیمه و درمان کانونعالی برگزار شد.

گفتنی است در این نشست مطالبات بازنشستگان تامین اجتماعی از جمله وضعیت معیشت، طرح همسان سازی حقوق، افزایش و ارتقا خدمات رفاهی، درمانی و ورزشی مطرح شد.

شایان ذکر است در این جلسه ضمن تاکید بر توجه ویژه به خطه آذربایجان شرقی در زمینه های صنفی، درمانی، زیارتی، سیاحتی و ورزشی، از عملکرد بیمارستان های طرف قرارداد شرکت آتیه سازان حافظ و بیمارستان های دولتی و خصوصی که موجب نارضایتی بیمه شدگان شده اند به شدت انتقاد شد.

این گزارش می افزاید درخواست تسریع در پرداخت هزینه های درمان و غرامت فوت از دیگر موضوعات مورد بحث و بررسی بود.

در این نشست همچنین بر لزوم حمایت دولت و مجلس از قانون الزام درمان و بهینه سازی ارایه خدمات بیمارستان های تامین اجتماعی به بیمه شدگان تاکید شد.

در پایان همچنین ضمن تقدیر از تلاش های مدیریت، کارشناسان و پرسنل شرکت بیمه آتیه سازان حافظ عنوان شد که با توجه به کثرت بیمه شدگان در استان آذربایجان شرقی، این شرکت باید تمام تلاش خود را برای افزایش رضایتمندی بیمه شدگان انجام دهد.