رییس فراکسیون‌ کارگری شورای اسلامی شهر تبریز گفت: اگر تا پایان وقت اداری امروز‌ مشکل قرارداد مربیان سازمان فرهنگی اجتماعی و و‌رزشی شهرداری تبربز حل نشود از شهرداری شکایت خواهم کرد.

مردمی مهندس کریم صادقزاده تبریزی، وی در صد و پنجاه و سومین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر تبریز گفت: در جلسه هفته گذشته ۳ تذکر در خصوص لزوم‌ آوار برداری از محل ریزش کوه در باغمیشه، مشکل کمک هزینه بنزین رانندگان استیجاری و مشکل قرارداد مربیان مطرح شد.

صادقزاده خاطر نشان کرد: در جلسه هفته گذشته نیز اعلام کرده بودم که اگر شهرداری مشکل مربیان را تا پایان آذر ماه حل نکند بعنوان رییس فراکسیون ‌کارگری و از طرف این مربیان بر علیه

شهرداری تبریز شکایت خواهم کرد.

رییس فراکسیون کارگری شورای اسلامی شهر تبریز ادامه داد: اگر تا پایان وقت اداری امروز این مشکل حل نشود به نیابت از این کارکنان پرونده ای تشکیل خواهم داد و از حق و حقوق آنها دفاع خواهم کرد.

وی‌ در بخش دیگری از سخنان خود گفت: شورای اسلامی شهر باید در راستای احقاق حقوق مردم گام های مثبتی بردارد و شهرداری باید پاسخگوی تمامی خواسته های مردم باشند.

این عضو‌ هیئت رییسه شورای اسلامی شهر تبریز در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: تقاضا دارم شهرداری در خصوص رانندگان استیجاری نظارت هایی ترتیب دهد تا آنها با آرامش به کار خود ادامه دهند.

صادقزاده در پایان به مشکل رانندگات تامسی فرودگاه نیز اشاره کرد و ‌گفت: همانگونه که در جلسه فوق العاده گذشته نیز اشاره شد، این رانندگان بیش از ۱۰ سال است که در فرودگاه تبریز فعالیت می کنند و شهرداری تبریز و ‌سازمان مدیریت و‌ نظارت تاکسیرانی برای حل مشکل این عزیزان اقدام کند.