171016779

تبریز -شهریارپرس - استاندار آذربایجان شرقی با بیان ضرورت پرداخت دقیق، درست و زمینه سازی برای تحقق شعار امسال با عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم»، گفت: با مردم به بالندگی می رسیم.

به گزارش شهریارپرس، مالک رحمتی روز دوشنبه در نخستین جلسه شورای اداری استان آذربایجان شرقی قبل از سخنرانی وبیناری آیت الله رییسی رئیس جمهور کشورمان، اظهار کرد: جلوه بارزی از مشارکت مردمی باید در تولید و سایر امور ببینیم و مدیران اجرایی باید به این موضوع عمل کنند و اینجانب نیز در استان پشتیبانی کامل خواهم کرد.

وی اظهار کرد: با اتحاد و همدلی برای گره گشایی از کار مردم تلاش و اقدام خواهیم کرد.

رحمتی خاطرنشان کرد: مسأله اقتصاد اولویت اول کشور است و بنا به تدبیر مقام معظم رهبری یکبار دیگر سال اقتصادی و سال کار و کوشش را پیش رو داریم.

وی ادامه داد: سال های گذشته از رونق تولید گذشتیم و اکنون به جهش تولید رسیدیم که با همت مدیران اجرایی شدنی است و ما هم به عنوان خادم مردم در استان حمایت کامل خواهیم کرد.

وی افزود: دولت به تنهایی به جهش تولید نمی رسد و با درایت رهبری لازمه تحقق آن مشارکت مردمی است بر این اساس موظف به مردمی سازی در مسیر تولید هستیم.

رحمتی همچنین با تبریک سال نو، گفت: تقارن بهار قرآن با بهار طبیعت نویدبخش است که بزرگترین پیام آن بندگی است.

استاندار آذربایجان شرقی گفت: تقارن سال جدید با رمضان نوید سال خوبی را می دهد که در زندگی فردی به جایگاه بندگی و در بُعد اجتماعی به جایگاه خدمتگزاری به مردم می رسیم.