62959005

شهریارپرس/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان‌شرقی درگذشت حاج مقصود پوررادی را تسلیت گفت.

متن پیام مالک رحمتی در پی درگذشت حاج مقصود پوررادی به شرح زیر است:

انا لله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت پیرغلام اباعبدالله الحسین (ع)، پاسدار و جانباز سرافراز دفاع مقدس، ذاکر دلسوخته اهل بیت و پدر دو شهید والامقام، «حاج مقصود پوررادی» که بحق از سرمایه‌های معنوی تبریز و آذربایجان بود، مایه تالم و تاثر قلبی شد.

توفیق خدمت در آستان اهل بیت، دفاع از ارزش‌های والای اسلام و انقلاب و جانبازی در مسیر حق و حقیقت، مدال افتخاری است که خداوند متعال نصیب بندگان خاص خود می‌کند.

آن شخصیت والا با تقدیم پاره‌های تن خود، «امیر» و «رضا» در جبهه‌های نبرد نور علیه تاریکی، نام خود را در دفتر ایثار و مقاومت و افتخارات این مرزوبوم جاودانه کرد.

اینجانب درگذشت اندوهبار آن عزیز سفرکرده را به مردم شهید پرور تبریز، خانواده‌های معظم شهدا، جامعه مداحان و هیأت‌های حسینی، رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس و بویژه خانواده محترم ایشان صمیمانه تسلیت عرض می‌کنم.

از درگاه ایزد منان، برای روح پاک آن مرحوم، علو درجات و همنشینی با فرزندان شهیدش و برای بازماندگان محترم، صبر و شکیبایی مسألت می‌نمایم.

گفتنی است؛ زنده یاد پوررادی که علاوه بر تقدیم دو فرزندش به نظام و انقلاب اسلامی، خود از جانبازان سرافراز ۲۵درصد دوران دفاع مقدس و مفتخر به افتخار مداحیِ اهل بیت علیهم السلام بود، از ششم بهمن امسال به خاطر حمله قلبی در بیمارستان فوق تخصصی جراحی قلب و عروق شهید مدنی(ره) تبریز بستری بود و سرانجام امروز چهارشنبه، ۲۳اسفندماه، در ۷۷ سالگی به لقاءالله پیوست.

بسیجی شهید رضا محمدعلی پوررادی متولد اول آبان ۱۳۴۰ در عملیات کربلای پنج در ۱۹ دی ۱۳۶۵ و بسیجی شهید امیر محمدعلی پوررادی متولد ۳۰ شهریور ۱۳۴۶ در منطقه غرب در اول آبان ۱۳۶۶ به درج رفیع شهادت نائل شدند.

زمان و محل تشییع پیکر پدر شهیدان پوررادی و مجالس شام غریبان و ترحیم آن مرحوم متعاقباً اطلاع رسانی می‌شود.