62953850

شهریارپرس/آذربایجان شرقی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا، حضور حداکثری مردم در انتخابات ۱۱ اسفند ماه را مشت محکمی بر دهن یاوه گویی‌های دشمنان عنوان کرد و افزود: مردم انقلابی و همیشه در صحنه ایران اسلامی در انتخابات گذشته و راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان دادند لایق حمایت همه جانبه مسئولان کشور هستند. 

حجت الاسلام نجفقلی زاده سرایی شنبه، ۱۹ اسفند در آیین تودیع و معارفه مسئول جدید دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه اهر معرف با اشاره به حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رای افزود: مردم ایران اسلامی بار دیگر در مقابل بمباران تبلیغاتی دشمنان با حضور در انتخابات ۱۱ اسفند ماه همه توطئه‌های دشمنان را با شکست روبرو کردند. 

وی در ادامه به خاطرات دفاع مقدس نیز اشاره کرد و گفت: رزمندگان هشت سال دفاع مقدس با حضور در جبهه جنگ و ایثار جان خود ایران اسلامی را به پیروزی رساندند و ما امروز هرچه داریم به برکت خون این شهداست. 

حجت الاسلام سرایی تفکر و اندیشه بسیج را راهگشایی برای حل مشکلات کنونی کشور برشمرد و افزود: امروز باید تفکر بسیجی بیشتر در جامعه تبیین و ترویج پیدا کند. 

وی همچنین بالاترین تحول انسان را گذشتن از جان خود برشمرد و گفت: انسان تا از سیم خاردار نفس خود عبور نکند به موفقیت نخواهد رسید و هستند مردان بزرگی که برای دفاع از انقلاب و رسیدن به آرمان‌ها و اندیشه‌های امامین انقلاب، شهدا، بسیج و… شبانه روز در تلاش هستند. 

امام جمعه اهر نیز در این مراسم گفت: علیرغم اینکه دشمنان تلاش می‌کردند انتخابات ۱۱ اسفند ماه را به رفراندومی علیه نظام تبدیل کنند، ولی بار دیگر حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رای این توطئه دشمنان را با شکست روبرو کرد و این در راستای هدایت‌ها و فرمایشات حکیمانه مقام معظم رهبری بود. 

حجت الاسلام جواد حاجی زاده افزود: حضور مردم در انتخابات پیامی برای مسئولان جمهوری اسلامی ایران داشت که رسیدگی به مشکلات و مطالبات مردم از مهمترین این پیام ها بود که امیدواریم مسئولان در رفع مشکلات و رسیدگی به مطالبات مردم توجه ویژه کنند. 

وی همچنین با اشاره به نقش و وظیفه خطیر سپاه و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه  گفت: حجت الاسلام سید تقی امیر فاطمی مسئول سابق دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه اهر یکی از مسئولان فعال و تلاشگر در اجرای برنامه‌های محوله بودند که امیدواریم در سمت‌های بعدی خود نیز موفق و سربلند باشند. 

فرمانده سپاه ناحیه اهر نیز در این مراسم ضمن قدردانی از تلاش های صادقانه و شبانه‌روزی حدود پنج ساله حجت الاسلام سید تقی امیر فاطمی در مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه اهر گفت: خوشبختانه حجت الاسلام احد صادقیان نیز یکی از طلبه‌های جوانان، مومن و بسیجی هستند که قطعا در مسئولیت جدید خود در شهرستان اهر موفق و سربلند خواهند بود. 

سرهنگ پاسدار حسن سیفی در ادامه به بحث انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری اشاره کرد و گفت: مردم ایران و در راس آن‌ها مردم همیشه در صحنه شهرستان اهر در انتخابات ۱۱ اسفند ماه بار دیگر حماسه‌ای بزرگ و جدید آفریدند. 

وی افزود: با وجود تبلیغات شدید دشمنان برای حضور کم رنگ مردم ایران در انتخابات خوشبختانه با حضور بیش از ۴۲ درصدی مردم پای صندوق‌های رای این توطئه دشمنان نیز با شکست روبرو شد و نشان داد مردم ایران همچنان عاشق انقلاب و رهبری هستند. 

سرهنگ پاسدار سیفی در ادامه گفت: خوشبختانه سال جاری انتخابات ایران با وجود حضور احزاب و گروه‌های مختلف در امنیت، سلامت و رقابت بسیار سالم برگزار شد. 

حجت الاسلام احد صادقیان مسئول جدید دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اهر نیز در این مراسم به برنامه‌های آینده خود در سمت جدید اشاره کرد. 

با حضور حجت الاسلام سرایی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا، حجت الاسلام حاجی زاده امام جمعه اهر و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی، حجت الاسلام احد صادقیان به عنوان مسئول جدید دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه اهر معرفی و از خدمات و تلاش‌های بیش از پنج سال حجت الاسلام سید تقی امیر فاطمی مسئول سابق دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه اهر قدردانی شد.