62953951

شهریارپرس/آذربایجان شرقی نماینده‌ ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز توفیق خدمت به خانواده‌های بزرگوار شهدا و ایثارگران را سعادت بزرگی برای پرسنل بنیاد شهید امور ایثارگران دانست و گفت: هیچ خدمتی بالاتر از خدمت به خانواده‌های شهدا و ایثارگران نیست.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم در مراسم گرامیداشت ۲۲ اسفند ماه، سالروز تاسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی و روز بزرگداشت شهدا، گفت: شهدا برای حفاظت از اسلام و صیانت از میهن اسلامی، از عزیزان و نعمت سلامتی خود گذشتند. خانواده‌های شهدا اگر صبوری نمی‌کردند، جوانان این مرز و بوم نمی‌توانستند در برابر دشمن ایستادگی کنند. ایثارگری شهدا و خانواده‌های‌شان موجب پایداری نظام اسلامی شد.

وی جانبازان سرافراز را اسوه‌های فداکاری دانست و با تجلیل از ایثارگری آنها، ادامه داد: صبر خانواده‌های جانبازان به‌ویژه همسران آنها که پرستاران شبانه‌روزی هستند، درد و رنج جانبازی را قابل تحمل می‌کند و این خود، نوعی ایثارگری است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه هیچ خدمتی بالاتر از خدمت به خانواده‌های شهدا و ایثارگران نیست، پرسنل بنیاد شهید و امور ایثارگران را مورد خطاب قرار داد و گفت: شما به قشری از جامعه خدمت می‌کنید که نظام جمهوری اسلامی، استحکام خود را مدیون ایثار آنها و استقامت خانواده‌های‌شان است.

او ایثارگران را از سرمایه‌های ارزشمند جامعه و توفیق خدمت به آنها را سعادتی بزرگ برای پرسنل بنیاد شهید و امور ایثارگران دانست و تاکید کرد: خدمتگزاری به خانواده‌های شهدا و ایثارگران، ذخیره‌ای برای آخرت است و اجر آن نزد خداوند محفوظ است.

وی ادامه داد: در چند روز باقی‌مانده از ماه شعبان باید از خدا مسألت کنیم که قلم عفو را بر گناهان ما بکشد تا پاک و پاکیزه به مهمانی‌اش وارد شویم. استغفار از برترین اعمال ماه شعبان است. استغفار زیاد، ما را با روح و نفسی پاک به ماه رمضان وارد می‌کند. ماه رمضان نیز مناسب‌ترین ایام برای دعاست و در این ماه هرقدر بتوانیم باید دعا بخوانیم.

وی با بیان چند نکته درباره استجابت نشدن دعا، افزود: برخی اعتقادی به دعا کردن ندارند، چون دعاهای‌شان مستجاب نمی‌شود، اما باید توجه داشت که استجابت دعا شرایطی دارد. اخلاص در دعا و امیدوار بودن به رحمت و مغفرت خدا، از آداب دعا و دو شرط مهم استجابت دعاست. داشتن شایستگی نسبت به خواندن دعا، یکی دیگر از شروط استجابت دعاست. 

مجید حلاج، معاون امور ایثارگران بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی نیز به رای آوردن حجت‌الاسلام والمسلیمن آل هاشم در انتخابات مجلس خبرگان رهبری اشاره کرد و گفت: در مراسم امروز، هم مناسبت سالروز تاسیس بنیاد شهید و روز بزرگداشت شهدا را گرامی می‌داریم و هم با ولایت و رهبری تجدید بیعت می‌کنیم و می‌گوییم همان‌طور که در اول انقلاب پا به پای ولایت بودیم، امروز هم پای ولایت، نظام و انقلاب ایستاده‌ایم.

عباس دانش آرا، جانباز ۷۰ درصد و مشاور استاندار آذربایجان شرقی در امور ایثارگران نیز خدمتگزاری به خانواده‌های شهدا و ایثارگران را نعمت بزرگ خدا در حق پرسنل بنیاد شهید و امور ایثارگران دانست و گفت: باید قدر این نعمت را دانست.

به گزارش شهریارپرس/ به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی، وی از پرسنل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی خواست خادمان خوبی برای خانواده‌های شهدا و ایثارگران باشند و آنها را به معنی واقعی کلمه تکریم کنند.