62766650

شهریارپرس/آذربایجان شرقی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان آذربایجان شرقی از کشف ۶۵ کیلو و ۹۲۷ گرم انواع مواد مخدر در نیمه‌ی اول اسفند ماه سال جاری خبر داد.

سرهنگ اکبر محمدجعفری در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: علاوه بر اجرای طرح آرامش در شهر که هر ماه به صورت سراسری و دو روزه به منظور برخورد با خرده فروشان و جمع آوری معتادین انجام می‌شود، این اقدامات و پاکسازی ها به صورت شبانه روزی در سطح استان و به ویژه اطراف محیط‌های آموزشی با تلاش ماموران انتظامی استان ادامه دارد.

وی گفت : در نیمه اول اسفند ماه در سرتاسر استان تعداد ۷۹ عملیات پاکسازی صورت گرفت که در این عملیات‌ها مقدار ۶۵ کیلو و ۹۲۷ گرم انواع مواد مخدر کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خاطرنشان کرد: بلای خانمان سوز مواد مخدر و اعتیاد یکی از بحران‌های اصلی کنونی جهان است و مبارزه با این معضل و آسیب اجتماعی بر عهده همه آحاد مردم بوده و پلیس در کنار مردم با هم افزائی سایر دستگاه‌های متولی و موثر در کاهش گرایش به سوء مصرف مواد مخدر و قاچاق آن ، شبانه روز در تلاش برای ریشه کنی آن است در این خصوص شهروندان می‌توانند اخبار و اطلاعات خود را از طریق شماره ۲۱۸۲۶۰۱۴ در اختیار پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار دهند.

کشف ۲۰ قطعه سکه تقلبی در تبریز

فرمانده انتظامی تبریز از دستگیری جاعل و کلاهبردار با کشف ۲۰ قطعه سکه تقلبی خبر داد.

سرهنگ یداله جهان آرا در تشریح این خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی در بازار تبریز اقدام به فروش سکه‌های تقلبی می‌کند توسط ماموران کلانتری بازار تبریز شناسایی و دستگیر شد.

وی افزود: متهم دستگیر شده در تحقیقات و بازجویی‌های پلیسی به جرم خود اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان تبریز اظهار کرد: تعداد ۲۰ قطعه سکه تقلبی از متهم کشف که در این راستا پرونده مقدماتی تشکیل و متهم جهت تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی استان تحویل داده شد.

وی از شهروندان درخواست کرد تا در خرید و فروش سکه و طلاجات دقت لازم را بعمل آورده و از خرید این گونه اقلام از افراد ناشناس خودداری کنند و در صورت برخورد با موارد مشکوک مراتب را در اسرع وقت به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

کشف محموله ۲۰ میلیاردی روغن موتور قاچاق در تبریز

فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی از کشف محموله روغن موتور خارجی قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در تبریز خبر داد.

سردار علی محمدی در تشریح این خبر بیان کرد: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری و دپو روغن موتورهای خارجی قاچاق در یکی از انبارهای حاشیه شهر تبریز موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از بررسی موضوع و اطمینان از صحت خبر با هماهنگی مرجع قضائی و اخذ مجوزهای قانونی انبار مورد نظر را بازرسی که در این عملیات هفت هزار و ۹۵۷ لیتر روغن موتور خودرو خارجی که فاقد شناسه کالا و کد رهگیری بوده و به صورت قاچاق دپو شده بود را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه کارشناسان ارزش محموله مکشوفه را ۲۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، خاطرنشان کرد: در این رابطه روغن موتورهای قاچاق توقیف و یک نفر نیز دستگیر و به همراه پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

کشف بیش از ۲۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در آذرشهر

فرمانده انتظامی شهرستان آذرشهر از کشف ۲۷ هزار و ۸۷۰ لیترسوخت قاچاق به ارزش ۱۵ میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ محمد نعمتی در تشریح این خبر گفت: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه با قاچاق کالا ماموران پلیس ممقان حین گشت زنی و کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه تریلی مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی خاطر نشان کرد: ماموران در بازرسی از خودرو توقیفی مقدار ۲۷ هزار و ۸۷۰ لیتر گازوئیل قاچاق به ارزش ۱۵ میلیارد ریال کشف کردند.

وی افزود:در این خصوص یک نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل بعدی تحویل مرجع قضایی شد.

به گزارش شهریارپرس/به نقل از پایگاه خبری پلیس آذربایجان شرقی، وی با اشاره به اینکه برخورد با سودجویان و مقابله با قاچاقچیان به صورت مستمر در دستور کار پلیس این شهرستان قرار دارد، از شهروندان درخواست کرد تا درصورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را سریعا با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.