دعوت از جوامع کارگری نهادهای خصوصی و دولتی جهت حضور در جلسات علنی شورا/ مهندس صادقزاده موفق ترین عضو منتخب لیست امید

فریدون بابایی اقدم گفت: مهندس صادقزاده موفق ترین عضو از لیست 8 نفره اصلاح طلبان راه یافته به شورای پنجم است.

مهندس کریم صادقزاده تبریزی، دکتر فریدون بابایی اقدم رییس کمیسیون معماری و شهرسازی و عضو فراکسیون کارگری شورای اسلامی شهر تبریز در نشست صمیمی گروه مشاوران فراکسیون کارگری شورای اسلامی شهر تبریز بمنظور بررسی و تبادل نظر در ارتباط با مسائل کلان کار و کارگری و‌ شهری در شهر سرعین با اعلام مطلب فوق گفت: از زمان حضور مهندس صادقزاده در شورای پنجم مسائل کارگری نه تنها در داخل مجموعه شهرداری تبریز بلکه در خارج از شهرداری تبریز نیز قانونی شده است.

بابایی اقدم تشکیل گروه مشاوران فراکسیون کارگری شورای اسلامی شهر تبریز را گامی مفید و ارزشمند دانست و گفت: باید با استفاده از ظرفیت های سازمان های مردم نهاد جنبه های علمی نیز در این فراکسیون بررسی شود تا بتوانیم در مجامع ملی و جهانی که در موضوع کارگری تشکیل می شود عملکرد موفق و مفید این فراکسیون را ارایه نماییم.

وی در ادامه به لزوم ساماندهی کارگران فصلی در فراکسیون کارگری شورای اسلامی شهر تاکید کرد و گفت: پیشنهاد می شود بانک اطلاعاتی از کارگران فصلی تهیه شود تا کسانی که نیاز به استفاده از خدمات این عزیزان دارند با استفاده از این بانک اطلاعاتی بتوانند از خدمات کارگران فصلی بهره مند شوند.

این عضو فراکسیون کارگری شورای اسلامی شهر تبریز همچنین گفت: از رییس محترم فراکسیون کارگری تقاضا داریم تا مسائل کارگری بیشتر در صحن علنی مطرح شوند و از جوامع کارگری نهاددهای خصوصی و دولتی برای حضور در جلسات علنی شورای اسلامی شهر تبریز دعوت شود.

بابایی اقدم با بیان اینکه در فراکسیون کارگری باید به موضوع اشتغال نیز توجه جدی شود، خاطر نشان کرد: وضعیت اشتغال جوانان در شهر تبریز نگران کننده است و باید توسط این فراکسیون سازمان مردم نهادی در راستای حمایت از کارگران تشکیل شود.