دبیر اجرایی خانه کارگر تشکیلات آذربایجان شرقی در دیدار با رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت گفت: دیدار و گفتگو‌با کارگران، مدیران و کار آفرینان واحد های تولیدی بحرانی و ‌مشکل دار باید سرلوحه برنامه های مسئولین استانی باشد.

مهندس کریم صادقزاده تبریزی، وی در دیدار با دکتر حبیب امین زاده رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی با بیان مطلب فوق گفت: اگر مدیران استانی در کنار واحد های تولیدی مشکل دار باشند قطعا دلگرمی حضور این مسئولین باعث ایجاد انگیزه بین کارگران و مدیران و کاهش تنش های کارگری و بحران کارگری و حای تجمع ها خواهد بود.

صادقزاده در ادامه گفت: حضور فردی از بدنه صنعت در این پست مهم در شرایط فعلی کشور بسیار مفید خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: شناختی که از دکتر امین زاده داریم فردی بسیار تلاشگر و مثمر ثمر در عرصه کار و تولید و صنعت بوده اند و امیدواریم در سمت فعلی نیز موفق باشند.

دبیر اجرایی خانه کارگر همچنین گفت: بعنوان کنفدراسیون عالی کارگران ایران با تمام توان و قدرت در کنار شما هستیم و هر زمان که احساس نیاز شد در کنار عزیزان خواهیم بود.

صادقزاده خاطر نشان کرد: از سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی تقاضا داریم با اتخاذ تدابیری توزیع سبد کالاهای یارانه ای ارزان قیمت برای حمایت از اقشار کم‌ درآمد و آسیب پذیر کارگران و‌بازنشستگان از طریق نهاد های کارگری و بازنشستگی را در دستور کار قرار دهد.

در ادامه این دیدار سردار عباسقلیزاده مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان نیز گفت: سازمان صنعت، معدن و تجارت یکی از سازمان های حساس در استان است.

وی ادامه داد: باید تلاش شود تا در وضعیت فعلی کشور مشکلات واحد های صنعتی و تولیدی حل سود تا شاهد اقتصاد پویا در استان باشیم.

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان ادامه داد: اکر واحد های تولیدی با تمام توان فعالیت کنند به تبع آن مشکلات کارگری و‌اقتصادی نیز در استان حل خواهد شد.

دکتر حبیب امین زاده رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی نیز در این دیدار گفت: سازمان در خدمت صنهتگران، تولید کنندگان و بازرگان عزیز است.

وی ادامه داد: در هر قسمتی از صنایع که مشکل وجود داشته باشد قطعا سریعا وارد خواهیم شد و با تهیه مواد اولیه، تزریق کمک مالی و... مشکل این عزیزان را حل خواهیم کرد.

امین زاده با بیان اینکه تور های رسانه ای برای آشنایی با واحد های تولیدی سطح استان برگزار خواهد شد: برنامه ریزی هایی انجام شده تا صادرات بصورت گسترده از استان آذربایجان شرقی به کشور های همسایه مجددا احیا شود.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی در خاتمه خاطر نشان کرد: سعی خواهیم کرد نمایشگاه های تخصصی کارآمد توان واحد های تولیدی و کارگران را بمنظور شناسایی و معرفی و حمایت از کالای ایرانی در تبریز برگزار کنیم.