ارتقای تجهیزات امداد و خدمات رسان در پایانه مسافربری تبریز ضروری است

شهریار پرس/ مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری تبریز گفت: ایمن سازی و ارتقا تجهیزات امداد و خدمات رسان در پایانه مسافربری این کلانشهر ضروری بوده و باید اقدامات لازم در این زمینه انجام شود.

احمد زارعی، روز سه شنبه در جلسه مدیریت پدافند غیرعامل این سازمان با اشاره بر ضرورت پدافند غیرعامل و استاندارد سازی زیرساخت ها در حوزه های مختلف، افزود: پدافند غیرعامل مجموعه ای از اقداماتی است که منجر به افزایش بازدارندگی، کاهش آسیب پذیری، پایداری ملی و تداوم فعالیت های ضروری و تسهیل در مدیریت بحران در مقابل تهدیدات دشمن می شود.

وی اظهار داشت: شناخت نقاط ضعف و قوت‌ و شناسایی تهدیدات در حوزه کاری و برنامه ریزی مدون برای به حداقل رساندن نقاط آسیب پذیر، مهمترین برنامه پدافند غیرعامل است.

مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری تبریز با اشاره به رعایت اصول پدافند غیرعامل در سازمان پایانه های مسافربری شهرداری تبریز گفت: در برنامه ریزی و طراحی ها باید علاوه بر تعیین فضاهای مورد نیاز پایانه با سازماندهی فضاهای مناسب و ارتباطات عملکردی و ساختاری ویژه، اقدامات از پیش اندیشیده ای برای حفظ جان مردم در مقابل تهدیدها انجام داده و امکان تداوم بی وقفه فعالیت های ضروری و کاهش آسیب پذیری را فراهم کرد.

زارعی، بر ضرورت ایجاد کارگروه ویژه در پایانه های مسافربری تبریز تاکید کرد و ادامه داد: سازمان پایانه های مسافربری شهرداری تبریز آماده تعامل و همکاری با مدیریت پدافند غیرعامل شهرداری است.