ژان بوتز بعد از عملکرد نه چندان خوب برابر خنک جایگاه خود را در ترکیب اصلی آنتورپ که از دست داد و در دیدار برابر تاتنهام علیرضا بیرانوند درون دروازه این تیم ایستاد.

 عملکرد بیرانوند مقابل تاتنهام هیچ مشکلی نداشت و مسئله اصلی تقابل با کلوب بروژ بود؛ جایی که او با ارسال یک پاس بد اخراج هم تیمی خود یعنی ژرمی گلین را رقم زد.

لکو حالا در جدیدترین مصاحبه خود به نوعی حرف های قبلی اش را پس گرفته است. او گفت: " من فقط بعد از مسابقه گفتم که در انتخابم اشتباه کرده‌ام. اشتباهی که احتمالاً 90 درصد مردم مرتکب آن می شوند زیرا فکر می کنم آن ها نیز اگر جای من بودند تا برای بازی روز یکشنبه علیرضا را درون دروازه قرار می دادند

البته این بدان معنا نیست که ما به خاطر علیرضا بازی را باختیم؛ هرگز. من می خواهم اینجا همه چیز را روشن کنم چراکه طی روزهای اخیر همه‌چیز در این باره بسیار پیچیده شده بود. دلیل این که من درباره آن اشتباه صحبت کردم فقط این بود که ما شکست خورده بودیم."

او میگوید:رقابت بین علیرضا و ژان پنجاه و پنجاه است.  ما این را از روز اول می دانستیم.  ما سعی می کنیم آن را به طور عادلانه مدیریت کنیم اما ناگزیر باعث ایجاد استرس و مشکل می شود. با این حال همه چیز در نهایت می‌تواند درست پیش برود."