62625032

شهریارپرس/آذربایجان شرقی رئیس دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه تبریز گفت: اولین رویداد استارتاپی ورزش و سلامت به همت دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه تبریز برگزار می‌شود.

مهتا اسکندرنژاد در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: این استارت آپ به همت دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه تبریز و همکاری پردیس علم و فناوری دانشگاه تبریز برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: علاقه‌مندان برای شرکت در این استارت آپ می‌توانند در ۱۱ خرداد ایده‌های خود را به دبیرخانه ارسال کنند.

وی افزود: داوری نتایج اولیه این رویداد در ۲۵ خرداد اعلام می‌شود و در شش تیر نیز رویداد با حضور شرکت‌کنندگان و علاقه مندان برگزار می‌شود.

رئیس دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه تبریز خاطرنشان کرد: علاقه مندان می‌توانند ایده و آثار خود را از طریق وبسایت SHSUP.ir به دبیرخانه ارسال کنند.

وی در تشریح محورهای رویداد استارت آپی ورزش و سلامت، گفت: محورهای این رویداد اعم از آموزش مجازی و خدمات ورزشی، حرکات اصلاحی و توانبخشی، باشگاه‌داری، محیط زیست، تناسب اندام و تغذیه، تجهیزات ورزشی، امور پژوهشی، ارگونومی سلامت نیروی کار، گردشگری ورزشی، مشاوره‌های ورزشی و تندرستی، رشد و یادگیری حرکتی، بهداشت و سلامت روان، طراحی، مد و لباس ورزشی اسلامی است.