62625391

شهریارپرس/آذربایجان شرقی فرماندار بستان آباد با تاکید بر لزوم باور داشتن مسئولان به حل مشکلات مردم، گفت: بی تفاوتی مسئول نسبت به مسائل به شهرستان آسیب می‌زند.

ابوالفضل پاشایی در جلسه مدیریت بحران شهرستان، با اشاره به اهمیت بحث پدافند غیرعامل پیش از مدیریت بحران، اظهار کرد: اگر فعالیت‌های پدافند غیرعامل به درستی انجام گیرد، دیگر تبدیل به بحران‌ نخواهد شد. 

به گزارش  شهریارپرس/ وی افزود: گاه هزینه نگهداشت را نمی‌پردازیم و این امر باعث می‌شود تا مجبور به پرداخت هزینه‌های بسیار بالا در شرایط بحرانی شویم.

وی با بیان این‌که یکی از بحران‌های مهم شهر بستان آباد، وقوع سیلاب است، گفت: تاکنون توانستیم مسیرهای وقوع سیلاب در شهر را بازگشایی کرده و آب‌ها را به دره هدایت کنیم. 

پاشایی افزود: بحران بزرگ، عملکرد و نگاه ما مسئولان است و ما به عنوان مسئول نمی‌توانیم نسبت به مسائل یک منطقه بی تفاوت باشیم. 

وی با اشاره به جانفشانی‌های جوانان در هشت سال جنگ تحمیلی و مسئولانی که جان خود را فدای کشور کردند، اظهار کرد: قطعا اقدامات و دستاوردهایی در طول سالیان گذشته داشتیم اما هنوز هم نسبت به ایده آل‌ها عقب هستیم که این امر نشان می‌دهد، برخی نسبت به حل مشکلات باور ندارند در صورتی که یک مسئول باید باور داشته باشد تا بتواند مشکلات مردم را حل کند. 

وی تاکید کرد: ما خدمتگزار مردم هستیم و وظیفه و تکلیف شرعی و قانونی ما خدمتگزاری به مردم است. 

گفتنی است، در این جلسه که با حضور ارگان‌های ذی ربط در حوزه مدیریت بحران شهرستان برگزار شد، بر لزوم تدوین سند مقابله با بحران بستان آباد از سوی نهادهای شهرستانی تاکید شد.