62624079

شهریارپرس/آذربایجان شرقی فرمانده انتظامی شهرستان مراغه از کشف شش تن و ۴۰ کیلوگرم آرد یارانه‌ای خارج از شبکه توزیع از انباری یک واحد صنفی خبر داد.

سرهنگ توحید فارسی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر وجود آرد یارانه‌ای خارج از شبکه توزیع در انباری یک واحد نانوایی آزاد پز، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی با انجام تحقیقات نامحسوس و اطمینان از صحت خبر پس از هماهنگی قضائی به همراه نمایندگان فرمانداری و تعزیرات به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی تصریح کرد: ماموران در بازرسی از مکان مورد نظر تعداد ۱۵۱ کیسه آرد ۴۰ کیلویی به مقدار شش تن و ۴۰ کیلوگرم آرد یارانه‌ای خارج از شبکه توزیع فاقد هرگونه مجوز قانونی به ارزش ۸۰۰ میلیون ریال را کشف کردند.

وی از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هر گونه جرایم اقتصادی، موضوع را از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کشف یراق آلات قاچاق در هشترود

فرمانده انتظامی شهرستان هشترود نیز از توقیف یک دستگاه نیسان و کشف بیش از پنج هزار قطعه یراق آلات خارجی قاچاق به ارزش چهار میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ کلام الله ابراهیمی در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: ماموران پلیس آگاهی و یگان امداد حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه نیسان مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

وی با اشاره به اینکه در بازرسی از خودروی متوقف شده تعداد پنج هزار و ۹۵۲ قطعه انواع یراق آلات (درب و پنجره) خارجی به صورت قاچاق کشف شد، ادامه داد: برابر اعلام کارشناسان امر ارزش کالاهای مکشوفه چهار میلیارد ریال برآورد شده است.

به گزارش شهریارپرس، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، ابراهیمی با اشاره به اینکه در این رابطه یک دستگاه نیسان توقیف، یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضائی شد.