62563079

شهریارپرس/آذربایجان شرقی بیش از ۱۷ هزار نفر از همشهریان و گردشگران نوروزی با حضور در موزه‌های شهرداری تبریز، اوقات بهاری خود را با شور و شادمانی و فرهنگ، همراه ساختند.

موزه شهر در عمارت ساعت، خانه موزه علی موسیو و خانه موزه استاد شهریار، در ایام تعطیلات نوروز با استقبال گسترده از سوی شهروندان و مهمانان نوروزی روبرو شدند.

رییس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز با اعلام این خبر، افزود: موزه‌های شهرداری تبریز شامل موزه شهر در عمارت ساعت، خانه موزه علی موسیو و خانه موزه استاد شهریار، شاهد استقبال و حضور مخاطبان خود بود و یکی از پرکارترین روزهای خود را تجربه کردند و به عنوان یکی از محبوب‌ترین نقاط و دیدنی‌های تبریز شناخته شدند.

امیرنصیربیگی ضمن قدردانی از تلاشگران فرهنگی‌ شهر، تصریح کرد: موزه‌های شهرداری تبریز به دلیل استقرار نمایشگاه های صنایع دستی، برگزاری برنامه‌های متنوع جشنواره نوروزی تبریز "بهشت ماندگار"، اجرای برنامه‌های زنده هنری، شاد و امکان آشنایی با هنرها و هنرمندان شهر، شاهد حضور علاقمندان به این حوزه بود و بسیاری از گردشگران، بخشی از سوغاتی‌ و هدایای نوروزی خود را از این محل‌ها تهیه کردند.

وی ادامه داد: این حجم حضور و دیدارها در حالی بود که برودت پایین هوای تبریز، شرایطی خاص را برای تبریز فراهم آورده بود ولی با همه این شرایط این موزه‌ها پذیرای گردشگران نوروزی و شهروندان تبریزی بودند و بخشی از تبریزگردی خود را در این محل‌ها به انجام می رساندند.

به گزارش  شهریارپرس، به نقل از روابط عمومی شهرداری، وی افزود: موزه شهر در عمارت ساعت، خانه موزه علی موسیو و خانه موزه استاد شهریار همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۳۰ دقیقه قبل از اذان مغرب به صورت یکسره و به شکل رایگان در اختیار بازدید کنندگان محترم قرار دارد.