62499575

شهریارپرس/آذربایجان شرقی تیم مس‌سونگون ورزقان در چارچوب هفته بیست‌وسوم رقابت های لیگ‌برتر فوتسال در دیدار خانگی برابر کراپ الوند محتمل شکست شد.

به گزارش شهریارپرس، تیم های مس‌سونگون ورزقان و کراپ الوند در چارچوب حساس‌ترین دیدار هفته بیست‌وسوم رقابت های لیگ‌برتر فوتسال باشگاه های کشور از ساعت ۱۶ پنجشنبه ۶ بهمن‌ماه ۱۴۰۱، در سالن پورشریفی تبریز به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار در نهایت با برتری سه بر دو نماینده قزوین به پایان رسید.

بازی در نیمه نخست نزدیک و پایاپای دنبال شد و مهدی جاوید گل اول را با یک کار تیمی چشم‌نواز از سوی مسی‌ها و گل دوم را با ضربه راه دور خود به ثمر رساند تا با تیمش را دو بر صفر پیش بیاندازد.

در ثانیه های پایانی این نیمه علی اکرمی از روی ضربه ایستگاهی موفق به بازکردن دروازه صمیمی شد تا حساب کار دو بر یک شود.

نیمه دوم پربرخود و با حواشی فراوانی همراه بود و کراپی‌ها روی یک ضد حمله توسط علی رفیعی‌پور دروازه مس را باز کردند تا بازی دو بر دو شود.

حواشی ادامه دار بازی باعث شد تا حمید احمدی با انجام خطا از زمین بازی اخراج شد و به دنبال آن سعید تقی‌پور سرمربی مسی‌ها نیز با اعتراض شدید خود نسبت به نظر داور ادامه بازی را از روی سکو تماشا کرد.

در ادامه کار کراپ الوند از چهار نفره شدن مس بهره لازم را برده و توسط سعید افشاری به گل رسید تا سه بر دو پیش بیافتند.

تلاش های مس برای بازگشت به بازی حاصلی به همراه نداشت تا کراپ الوند با نتیجه سه بر دو به برتری رسیده و اولین باخت مس‌سونگون ورزقان در فصل جاری رقابت‌ها رقم بخورد و بنابراین توجه به پیروزی گیتی‌پسند اصفهان مقابل زندی بتن کلاردشت در بازی همزمان تعیین تکلیف تیم قهرمان به هفته های انتهایی کشیده شد.

اکنون مس با ۶۰ امتیاز در صدر جدول قرار دارد و کراپ با کسب این پیروزی ۴۹ امتیازی و جایگاه خود را در رده سوم جدول حفظ کرد.

در ایستگاه بیست‌وچهارم این رقابت‌ها، پنجشنبه هفته آینده مس‌سونگون میهمان آنا صنعت پاسارگاد قم خواهد بود و نماینده قزوین از مقاومت البرز پذیرایی می‌کند.