170141721

تبریز - شهریارپرس- سرمربی تیم فوتسال مس سونگون ورزقان گفت: در هر بازی برای کسب سه امتیاز و رسیدن به قهرمانی در لیگ برتر به میدان می‌رویم و برای تحقق این امر همه با هم در کنار هم تلاش می‌کنند.

اسماعیل تقی پور روز پنحشنبه در گفت و گو با شهریارپرس، اظهار کرد: روحیه جنگندگی و رسیدن به هدفی که باشگاه ترسیم کرده در تک تک بازیکنان و عوامل تیم وجود دارد و اگر مس سونگون امروز با اختلاف در صدر است نتیجه همین روحیه و در کنار هم بودن است.

وی با تاکید بر اینکه تیمش در راه رسیدن به قهرمانی، با تمام توان تلاش می کند، گفت: هیچ کدام از تیم ها را دست کم نمی گیریم و برای هر بازی برنامه داریم و در واقع هر بازی از همان ابتدا برایمان حکم فینال را داشته و دارد.

تقی پور با اشاره به بازی امروز تیمش با کراپ الوند، افزود: این تیم یکی از تیم های خوب فوتسال ایران است و تا همین اواخر یکی از تیم های مدعی بود و همین الان نیز شانس نایب قهرمانی دارد از این رو کارمان سخت است.

وی گفت: در بازی امروز با همه توان و تمرکز به میدان می رویم تا سه امتیاز بازی را کسب کنیم و یک گام دیگر به جام نزدیک شویم.

تقی پور خاطرنشان کرد: صدرنشینی مس سونگون اتفاقی نیست و برای این جایگاه هفته ها و ماه ها زحمت کشیده ایم و دوست دارم این تلاش ها و زحمات تا پایان رقابت ها ادامه یابد.

وی افزود: تمرینات خوبی در هفته گذشته داشتیم و همه بازیکنان در آمادگی کامل هستند و همگی برای برتری در بازی امروز هم قسم شده ایم تا در پایان فصل جام پنجم را بگیریم و به افتخارات پرافتخارترین تیم فوتسال ایران بیافزاییم.

تیم فوتسال مس سونگون ورزقان که با ۶۰ امتیاز از ۲۲ بازی به تنهایی در صدر جدول قرار گرفته ساعت ۱۶ امروز در سالن پورشریفی میزبان کراپ الوند تیم سوم رقابت هاست.