تصویت اعتبارات طرحهای عمرانی شهرستان  آذرشهرشهریارپرس/متفکر آزاد در آذرشهر گفت: در سفر اخیر ریاست جمهور به استان اعتبارات خوبی برای تصفیه خانه فاضلاب آذرشهر، اصلاح ساماندهی تقاطع شهرک صمعتی شهید سلیمی و همچنین تقاطع سه راهی شهید غفاری و آسفالت راه‌های روستایی و ورودی‌های شهر گوگان در این شهرستان اختصاص یافته است.

وی ادامه داد:  پیگیر هستیم که این اعتبارات در حداقل زمان ممکن تخصیص یابد تا با اجرا و تکمیل طرحهای ناقص بخشی از مشکلات زیر ساختی این شهرستان مهم صنعتی، کشاورزی  و دانشگاهی رفع شود.

متفکر آزاد خاطرنشان کرد: طرح تصفیه خانه فاضلاب آذرشهر یکی از مشکلات بزرگ زیست محیطی این شهرستان است که در سفر اخیر ریاست جمهوری به عنوان یکی از طرح‌های اولویت دار مطرح شد که امسال مبلغ ۸۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل آن تخصیص خواهد یافت.

عملیات اجرایی تصفیه‌خانه فاضلاب آذرشهر که از سال ۹۴ آغاز شده است اما همچنان ناتمام مانده و به دلیل تزریق نشدن به موقع منابع مالی از طرف دولت گذشته به حال خود رها شده است.

شهرستان آذرشهر جمعیتی در حدود ۱۲۰ هزار نفر دارد و از قطب‌های مهم صنعتی و کشاورزی و دانشگاهی استان است، ولی با این وجود از داشتن زیرساخت‌های آب و فاضلاب محروم مانده است.