کادر فنی چند ملیتی تراکتور مشخص شد

شهریارپرس/ قربان بردیف سرمربی و همه کاره تیم فوتبال تراکتور در امور فنی، دستیاران خود را که از ملیت‌های مختلف هستند رونمایی کرد.

ایوان دانیلیانتس، دیمیتری کیریچنکو، کارلوس گونزالس و ادوارد کندوخوف دستیاران خارجی بردیف از کشورهای اسپانیا، ترکمنستان و روسیه هستند اما هنوز دستیاران داخلی وی مشخص نشده و تکلیف دستیاران فصل قبل نیز نامعلوم است.

ایوان دانیلیانتس که از وی به عنوان یکی از دستیاران بردیف نام برده می شود مربی ۶۹ ساله اهل ترکمنستان با ملیت کشورهای اتریش و مولداوی است، وی کوله‌باری از تجربه در عرصه مربیگری دارد به طوری که سرمربیگری در تیم ملی مولداوی، شریف مولداوی، روستوف و دستیاری در تیم‌هایی همچون روبین کازان و غیرت قزاقستان را تجربه کرده است. این مربی مدتی مدیریت آکادمی باشگاه روبین کازان را عهده‌دار بود و نقش بسزایی در معرفی بازیکنان جوان به سطح اول فوتبال روسیه ایفا کرده است.

اوج عملکرد دانیلیانتس به فصل ۲۰۱۷-۲۰۱۶ بر می‌گردد، او علاوه بر کسب نتایج درخشان با روستوف در لیگ روسیه، توانست به پیروزی تاریخی سه بر دو مقابل بایرن مونیخ پُرستاره در لیگ قهرمانان اروپا و شکست پرگل اسپارتا براگ و تساوی مقابل منچستر یونایتد و آیندهوون در لیگ اروپا دست یابد و نمایش آبرومندانه و جذابی هم مقابل اتلتیکو مادرید داشت.  

این مربی با هدایت روستوف مقابل بزرگان روسیه نیز نتایج درخشانی کسب کرده بود؛ به طوری که شکست تیم‌های روبین کازان، زسکا مسکو، اسپارتاک مسکو و تساوی مقابل زنیت با هدایت دانیلیانتس رقم خورد.

دیمیتری کریچنکو دیگر دستیار بردیف مربی ۴۵ ساله اهل روسیه است که به عنوان سرمربی در تیم اوفا، مربی موقت در روستوف و کمک مربی در تیم‌های غیرت قزاقستان، اوفا و روستوف کار کرده است.

کارلوس گونزالس ۴۹ ساله و متولد شهر بارسلونا که هفته آینده به تبریز می آید در سال ۲۰۰۸ فعالیتش را به عنوان مربی بدنساز در باشگاه بزرگ رئال مادرید آغاز کرده است.

گونزالس در طول دوران مربیگری سمت‌های مختلفی در کادرفنی تیم‌های رئال سوسیداد، نیوکاسل، تیم ملی بحرین، اف سی شریف مولداوی، الاهلی امارات، العین امارات، اطلس مکزیک، بی جی پاتوم یونایتد تایلند و نیروی هوایی عراق داشته است.  

وی سابقه همکاری با مربیان سرشناسی همچون ژوزه مورینیو، مانوئل پیگرینی، خوانده راموس، برند شوستر، زلاتکو دالیچ و زوران مامیچ را در کارنامه دارد.

ادوارد کندوخوف نیز به عنوان مربی توانبخشی (Rehab Coach) در کادرفنی بردیف حضور خواهد داشت.

تمرینات تیم فوتبال تراکتور از ۱۵ تیرماه آغاز می شود و روزهای پرکاری در انتظار بردیف است، جذب بازیکن، تمرینات پیش فصل و آمادگی و برپایی اردوی هماهنگی برای حضور قدرتمند در لیگ پیش رو از جمله وظایف این مربی روس - ترکمن است.