بانوان ورزشکار کارگر، سفیران نشاط و کارآمدی هستند

شهریار پرس/ وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان این‌که بانوان ورزشکار جامعه کارگری به عنوان سفیران نشاط و کارآمدی در فضای کار و تولید کشور هستند، گفت: امید است در روزهای آینده امکانات و فضای بیشتری برای ورزش بانوان کارگر فراهم شود.

حجت الله عبدالملکی در  ارتباط ویدیو کنفرانسی با پنجمین المپیاد ورزشی بانوان کارگر سراسر کشور در تبریز، ضمن تبریک میلاد حضرت فاطمه (س)،از ایشان به عنوان الگوی زنان مسلمان یاد کرد و گفت: خوشبختانه بانوان کارگر عزیز در عرصه‌های مختلف از جمله تولید، فرهنگی و قرآنی و در عرصه های اجتماعی و وزشی نیز نقش آفرین بوده و موفقیت های بسیاری ثبت کردند.

وی با بیان این‌که جمهوری اسلامی ایران این فضا را محیا کرده تا زنان همزمان با رعایت کرامت زن مسلمان ایرانی امکان نقش آفرینی در تمام عرصه‌های سیاسی اقتصادی، اجتماعی و ورزشی را داشته باشند، افزود: این مسابقات اتفاق بسیار مهمی در راستای همگام شدن کار و تولید بوده؛ چراکه باعث نشاط و سر زندگی جامعه‌ و افزایش بهره‌وری تولید، می شود.

وی خاطرنشان کرد: تقویت ورزش در بین کارگران، بهبود شرایط روحی و جسمی کارگران را در پی داشته و باعث می‌شود در عرصه‌های تولید و اقتصاد موثر باشند. 

عبدالملکی در پایان افزود: به جهت حضور افراد توانمند در المپیادهای ورزشی، این رویدادها به نوعی ترویج شعائر نیز محسوب می‌شود، چرا که ورزشکاران کارگر می‌توانند، الگویی برای سایر بانوان باشند.