در نشستی با حضور مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره و کمیته های فنی و تخصصی نظام پیشنهادات ، از عملکرد و نفرات برتر این حوزه در سال 97 تقدیر به عمل آمد.

مدیرعامل این شرکت در این جمع با اشاره به اهمیت مشارکت کارکنان در امور سازمان گفت:نظام پیشنهادات منجر به پویایی در سازمان گردیده و با ایجاد اشتیاق کاری و تعهد در کارکنان ، تحقق اهداف شخصی و سازمانی را در پی دارد.

سیدرضا رهنمای توحیدی با اشاره به وضعیت مطلوب شرکت گاز از حیث مشارکت جویی کارکنان گفت: در سال گذشته 14768پیشنهاد از سوی کارکنان ارائه گردیده که3675مورد از آن مصوب گردیده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان تصریح کرد: در سال گذشته اهداف سازمانی در حوزه نظام پیشنهادات تحقق یافته و امسال نیز این روند رو به رشد در حال اجراست به طوری که در سال جاری بیش از 4608 پیشنهاد ارائه گردیده است.

خاطرنشان می گردد در این نشست از کمیته های برتر ، روسای تاثیرگذار بر کمیته ذیربط ، دبیران برتر کمیته ها ، دبیران فعال کمیته ها ، پیشنهاددهندگان برتر در بخش های مختلف در سال 97 و همچنین از همکارانی که به صورت داوطلبانه با دبیرخانه نظام مشارکت همکاری نموده بودند ، تقدیر به عمل آمد .