شهریا62494314 1رپرس/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همواره در سنگر دفاع از ولایت و ارزش‌های انقلابی، پیشگام و پیشقراول بوده است، اظهار کرد: دولت مردمی و انقلابی سیزدهم در همراهی با سپاه پاسداران هیچ تردیدی ندارد و ما آماده‌ایم به عنوان سربازان کوچک انقلاب، مردم و رهبری، در انجام ماموریت‌های سپاه در دفاع از امنیت میهن اسلامی، محرومیت‌زدایی و امور فرهنگی در خدمت این نهاد مقدس باشیم.

عابدین خرّم، یکششنبه، دوم بهمن ماه، در دیدار با فرماندهان سپاه عاشورا، با اشاره به حمایت‌های بی‌نظیر رهبری از نقش‌آفرینی سپاه پاسداران در جبهه مقاومت، گفت: امروز سپاه پاسداران تنها یک ساختار سازمان‌یافته در داخل کشور نیست بلکه تمام نیروهای آزادی‌بخش جهان اسلام خود را جزو جبهه مقاومت به فرماندهی سپاه می‌دانند و در واقع امروز سپاه چند میلیونی در جهان اسلام شکل یافته است.

وی با اشاره به تصویب طرح اخیر رژیم‌های غربی وابسته به آمریکا و اسرائیل در پارلمان اروپا، گفت: دشمنان به عنوان یک مساله تبلیغی و سیاسی بر روی این موضوع مانور می‌دهند و تحلیل‌گران خود آنها هم این طرح را از پیش شکست‌خورده می‌دانند.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه دشمنان انقلاب بعد از استقرار دولت سیزدهم، دو اقدام توطئه‌آمیز را شروع کردند، گفت: دشمن با تشدید تحریم‌های اقتصادی و اغتشاشات براندازانه به دنبال این بود که دولت انقلابی موفق نشود که در هر دو اقدام شکست خورد و سهم سپاه در هر دوی این حرکت‌ها تاثیرگذار بود.

وی افزود: به همین خاطر آنها متوجه سپاه به‌عنوان ستون و خیمه انقلاب شده اند تا بلکه این نهاد مقدس انقلاب را در اذهان مخدوش کنند، اما یقینا در این حرکت هم شکست خواهند خورد.

خرّم با بیان اینکه چگونه می‌توان گروهی را که در برابر تروریست‌ها ایستاده، تروریستی اعلام کرد، افزود: زمانی که تروریست‌های وحشی داعش که دست‌ساخته آمریکا بود، جهان اسلام و بشریت را تهدید کرد سپاه در این معرکه وارد شد و با تدابیر رهبری و فرماندهی حاج قاسم سلیمانی، آنها را با شکست مفتضحانه مواجه کرد.

وی خاطرنشان کرد: امروز جامعه اسلامی و جهان اسلام و بشریت کاملا به نقش سپاه در دفاع از مظلومان واقفند و طرح اخیر پارلمان اروپا، انتقام شکست تروریست‌ها در منطقه است.