62495162

شهریارپرس/آذربایجان شرقی فرمانده سپاه عاشورا گفت: دشمن اکنون به واسطه حضور مقتدرانه سپاه، منزوی و زمین‌گیر شده است.

سردار سرتیپ دوم پاسدار اصغر عباسقلی زاده، یکشنبه، دوم بهمن ماه، در جلسه شورای اسلامی شهر تبریز اظهار کرد: اوباما رییس جمهور اسبق آمریکا در مقابل شهید سلیمانی اعلام کرد که اسم سلیمانی دشمن من است ولی برای او احترام قائلم.

وی با بیان اینکه دشمن به اقتدار و امنیت‌آفرینی سپاه پاسداران معترف است، افزود: سپاه به عنوان خادم مردم توانسته است خدمتگزاری خود را ثابت کند.

سردار عباسقلی زاده سپاه را مولود انقلاب دانست و گفت: ماموریت سپاه به صورت مصرح در قانون اساسی آمده است که به عنوان نیروی حافظ آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

فرمانده سپاه عاشورا اظهار کرد: سپاه متشکل از دو نیرو است. هم پاسدار و هم بسیج مستضعفین که این دو نیرو نهاد سپاه پاسداران را تشکیل می‌دهد. سپاه با توجه به عملکرد آن تنها نیروی نظامی نیست ولی در کنار ارتش و ژاندارم در جنگ تحمیلی ورود کرد.

وی با اشاره به اینکه در جریان داعش اگر سپاه به فرماندهی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی وارد میدان نشده بود، فتنه بزرگ داعش بزرگترین ضربه را به بشریت می‌زد، گفت: سپاه در موضوع کرونا کمک حال علوم پزشکی در ریشه‌کنی این بیماری بود و در حوزه های سازندگی و جهادی مناطق محروم را تحت پوشش خدمات دولتی قرار می‌دهد.

سردار عباسقلی زاده عنوان کرد: در ۱۰ ماه گذشته، سپاه عملکرد ۵۰ درصدی در تأمین آب روستاهای محروم داشته است و این نشان می‌دهد سپاه خادم مردم است.

وی با بیان اینکه هر جا مشکلی وجود داشته باشد، سپاه ورود کرده و مشکل را حل خواهد کرد، گفت: دشمن افتخارات و دستاوردهای انقلاب اسلامی را منتسب به سپاه می‌داند و آن را بهانه‌ای برای اعلام تروریستی این گروه کرده‌اند. آنها کوچکترین دستاویز برای تحریم سپاه را نیز از دست نمی‌دهند.  

فرمانده سپاه همیشه سرافراز عاشورا خاطرنشان کرد: دشمن اکنون به واسطه حضور مقتدرانه سپاه، منزوی و زمین‌گیر شده است و پایگاه‌های اطراف کشور را خالی کرده و از همین رو دست به اقدامی موهوم همچون تحریم و تروریستی خواندن سپاه زده‌اند.