حوزه ورزش ارزان‌ترین و راحت‌ترین بستر برای رشد جوانان‌ است

شهریارپرس/ شهردار تبریز گفت: حوزه ورزش یکی از ارزان‌ترین و راحت‌ترین بسترهایی است که می‌تواند بر ذهن، اندیشه و نگاه جامعه جوان، آورده زیادی داشته باشد.

یعقوب هوشیار در مراسم رونمایی از پوستر دومین دوره المپیاد ورزشی جام پرچم اظهار کرد: با توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی و تأکید ایشان بر مدیریت شهری، شهرداری‌ها باید از نگاه خدماتی به سمت رویکردهای اجتماعی حرکت کنند.  

وی ادامه داد: از اوایل دهه هشتاد، رسانه و اینترنت موجب پدید آمدن برخی از افکار و اندیشه‌ها شد که یکی از نتایج مخرب آن، ایجاد فاصله میان دهه‌های مختلف سنی است.  

وی بر سیاستگذاری شوراهای شهر در زمینه کارکرد اجتماعی شهرداری‌ها تأکید کرد و افزود: شورای شهر تبریز تاکید ویژه‌ای بر تدویج ورزش همگانی دارد.

به گفته شهردار تبریز، حوزه ورزش، یکی از ارزان‌ترین و راحت‌ترین بسترهایی است که می‌تواند بر ذهن، اندیشه و نگاه جامعه جوان شهری و افراد اجتماع آورده زیادی داشته باشد.  

وی ادامه داد: در حال حاضر آموزش و پرورش و همچنین هیأت‌های ورزشی دارای یک جامعه هدف مشخص هستند.

هوشیار بیان کرد: کوچک‌ترین نهاد اجتماعی در یک نگاه مکتبی خانواده است و به همین دلیل باید، بر روی این نهاد متمرکز شویم.  

شهردار تبریز گفت: علاوه بر اقدامات انجام گرفته، ورزش خانواده را نیز باید مطرح کنیم تا از این طریق، پدر و مادران نیز بتوانند در این حوزه ورود کنند.

وی در پایان گفت: امیدوارم با کمک و همراهی همدیگر، شاهد بر این باشیم که این موضوع با ظرفیت و پتانسیل بالایی که دارد، آورده زیادی برای شهر تبریز داشته باشد.

 به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، بر اساس حکمی از سوی مهدی جمالی‌نژاد، یعقوب هوشیار شهردار تبریز به‌عنوان مسئول دبیرخانه ستاد ملی المپیاد فرهنگی ورزشی پرچم منصوب شده است.