توسعه فعالیت‌های فرهنگی با همکاری جهاددانشگاهی و نهاد نمایندگی در دانشگاه‌های آذربایجان شرقی

شهریارپرس/ در دیدار رئیس سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی با رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان بر توسعه فعالیت‌های فرهنگی دانشجویان استان تاکید شد.

حجت‌الاسلام محمد انوری، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان در این دیدار بر بهره گیری از ظرفیت‌های جهادی در دانشگاه‌های استان تاکید کرد.

وی خاطرنشان کرد: یکی از مقوله‌های مهم در دانشگاه‌ها، پر کردن اوقات فراغت دانشجویان بوده و در این راستا باید به عنوان متولیان فرهنگی و معنوی در جامعه، اقداماتی شایسته انجام دهیم.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت کانون‌های دانشجویی در دانشگاه‌ها، افزود: کانون‌های دانشجویی دیگری نیز در زیر مجموعه جهاددانشگاهی استان فعالیت می‌کنند که با توجه به این‌که این‌کانون‌ها در بستر دانشگاه  فعالیت دارند بایستی با کانون‌های دانشجویی دانشگاه همفکری و هم افزایی برقرار کنند.

دکتر جعفر محسنی، رئیس سازمان جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی نیز در این دیدار گفت: دانشجویان بومی و خوابگاهی بسیاری در سراسر استان در حال تحصیل هستند که بایستی برای اوقات فراغت آن‌ها چاره‌ای بیندیشیم.

وی خاطرنشان کرد: یکی از ظرفیت‌های بسیار مهم جهاددانشگاهی در این خصوص سالن سینمای واقع در دانشگاه تبریز است که فرصت خوبی را جهت گذران اوقات برای دانشجویان مهیا کرده است. 

وی با بیان این‌که جهاددانشگاهی در حوزه‌های مختلفی فعالیت می‌کند، ادامه داد: بخش‌های فرهنگی و هنری از جمله حوزه‌های مهمی است که جهاددانشگاهی به آن ورود کرده و در تلاش برای انجام اقدامات و اجرای برنامه‌های متنوع است.