نظارت و پشتیبانی کافی برای اجرای طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها در آذربایجان شرقی

شهریار پرس/ استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به نصب کارتخوان‌های هوشمند در نانوایی‌های استان، گفت: برنامه ریزی‌های لازم برای ایجاد زیرساخت‌ها انجام شده است و به صورت مستمر و روزانه پشتیبانی فنی جهت شناسایی و احصای آسیب‌ها و مشکلات احتمالی انجام می‌شود.

عابدین خرّم در جلسه ستاد تنظیم بازار استان، اظهار کرد: طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها با همت و همکاری شبانه‌روزی تمامی دستگاه‌های مسئول و اتحادیه‌ها و انجمن‌های صنفی به صورت بسیار مناسب در استان اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: فعالیت زنجیره تولید، تامین و توزیع مایحتاج عمومی بسیار خوب بوده و آرامش کلی در سطح بازار حاکم است و دستگاه‌های ناظر نیز همگی پای کار هستند.

خرّم گفت: سازمان صمت و جهاد کشاورزی استان اقدامات لازم را بسیار خوب و به موقع انجام دادند و از تک‌تک اصناف که با مردم ارتباط مستقیم دارند هم به دلیل همکاری مناسب تشکر می‌کنم.

وی اظهار کرد: مسئولان امنیتی و انتظامی نیز در بحث کشف قاچاق بسیار خوب عمل کردند و میزان بالای کشفیات نشان از جدیت ماموران امنیتی و انتظامی در پیشگیری از قاچاق کالای اساسی دارد که نگذاشتند این اقلام از استان خارج شود.

استاندار آذربایجان شرقی گفت: سازمان تعزیرات نیز به عنوان دستگاه مجری قانون به خوبی پای کار بود و اقدامات مناسبی در سطح استان انجام گرفت که تمامی اقدامات در رسانه‌ها به اطلاع مردم رسید.

وی با اشاره به دیدار خود با تشکل‌های کشاورزی استان، افزود: برنامه ریزی و انسجام در پشتیبانی از تشکل‌های کشاورزی موجب شده این تشکل‌ها نسبت به گذشته با کمترین مشکلات روبرو باشند و بانک کشاورزی نیز عملکرد خوبی در این حوزه داشته است.

خرّم با اشاره به این‌که در ۷۰ روستای استان نانوایی وجود نداشته و آرد خود را از بازار آزاد تامین می‌کنند، گفت: سازمان جهاد کشاورزی و اداره کل غله استان باید نحوه تامین آرد این روستاها را به صورت جدی پیگیری کنند تا دچار مشکل نشوند.

وی ادامه داد: وضعیت بازار به گونه‌ای است که اگر دستگاه‌های مسئول به جد پیگیر موضوعات نباشند هر آن احتمال مشکل وجود دارد.

به نقل از روابط عمومی استانداری، استاندار آذربایجان شرقی گفت: تمامی مسئولان استان در اجرای مهم ترین اهداف دولت برای ارایه خدمات مطمئن، موثر و عادلانه پای کار هستند تا شاهد رضایت‌مندی مردم باشیم