سرمربی تراکتور: تیم بهتری برای فصل بعد بسته می‌شود

شهریار پرس/سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: لیستی به باشگاه نداده ام و به طور قطع تیم بهتری برای فصل بعد بسته می‌شود.

به نقل از رسانه باشگاه تراکتور، ارطغرول ساغلام در جمع خبرنگاران افزود: با هفت امتیازی که در سه بازی گذشته گرفتیم فاصله امتیازی مان با تیم های تعقیب کننده ته جدول بیشتر شده و تا حدودی خیالمان راحت شده است.

وی با بیان اینکه بازی سختی با ذوب آهن داریم، بیان کرد: به بازیکنان گفته‌ام که بازی با ذوب آهن برای ما فینال لیگ برتر است، همان طوری که یک تیم باید در فینال برای قهرمان شدن بازی کند، ما هم باید در بازی با ذوب آهن به این شکل باید کار کنیم.

ساغلام گفت: امیدوارم این بازی را هم ببریم و فشار فصل را به طور کامل از دوش تیم برداریم و هواداران را خوشحال کنیم.

وی همچنین به فشردگی مسابقات و احتمال مصدومیت بازیکنان اشاره کرد و افزود: خدا را شکر چنین مشکلی نداریم و وضعیت تیم از نظر فیزیکی بسیار خوب است و این شرایط خوب تراکتور در بازی با تیم هوادار مشهود بود.

سرمربی تراکتور در مورد صحبت‌های مطرح شده در رسانه‌ها در مورد فصل بعد، گفت: می‌خواهیم بازی با ذوب آهن را به خوبی پشت سر بگذاریم، اگر خیالمان از این فصل به طور کامل راحت شود، در خصوص فصل بعد صحبت خواهیم کرد و قطعاً تیم بهتری برای فصل بعد بسته می‌شود.  

ساغلام در مورد میزان آمادگی اکبر ایمانی و سعید واسعی، گفت: این دو بازیکن به تازگی از بند مصدومیت رها شده‌اند که باتوجه به اینکه مدت زمان زیادی از تمرینات دور بودند، برای رسیدن به سطح آمادگی سایر بازیکنان به سختی تلاش می‌کنند و در بازی‌های آتی از آنان استفاده می‌کنیم.

تراکتور در هفته بیست و هفتم در اصفهان به مصاف ذوب آهن می رود، این بازی فردا شنبه ۲۴ اردیبهشت انجام می شود.

تراکتور ۲۴ امتیازی در رده ۱۳ و ذوب آهن ۳۲ امتیازی در رده نهم جای دارند.