فرماندار هشترود بر تشدید نظارت بر نانوایان و فروشگاه‌های زنجیره‌ای تاکید کرد

شهریار پرس/ فرماندار هشترود بر تشدید و نظارت کافی بر نانوایان، اصناف و فروشگاه‌های زنجیره‌ای تاکید کرد.

علیرضا توری روز پنجشنبه در جلسه تنظیم بازار با بیان اینکه مردم کالاها را با قیمت درج شده روی کالا خریداری کنند، هر گونه افزایش قیمت روی جلد کالا را تخلف دانست.

وی گفت: برای هر صنف متخلف بدون رعایت تشریفات اداری، احضاریه در محل رای صادر خواهد شد و واحد صنفی متخلف، پلمب و جریمه سنگین خواهد شد.

وی گفت : تأمین به موقع کالاهای اساسی مورد نیاز مردم، قیمت گذاری کالاها و نظارت و بازرسی بر واحدهای صنفی از مهمترین وظایف ستاد تنظیم بازار است که این اقدامات در راستای بهبود کسب و کار و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و کسب رضایت آنان انجام می گیرد.

توری با تاکید بر لزوم دقت در توزیع و نظارت گفت: در حال حاضر در تامین هیچ یک از کالاها کمبود و کسری نداریم لذا علاوه‌ بر نظارت بر قیمت‌ها باید بر شبکه توزیع نیز نظارت دقیقی اعمال شود.

وی ادامه داد: این نظارت به‌ ویژه بر کالاهای اساسی همچون مرغ، روغن، ماکارونی و نان باید به‌ گونه‌ای اعمال شود که هیچ مشکلی در سطح شهرستان پیش نیاید.

توری با اشاره به اینکه برخی از عمده فروشان عرضه کالاها را کاهش داده اند، ادامه داد: با این روند ممکن است شاهد افزایش قیمت برخی کالاها در بازار باشیم که باید جلوی این کار گرفته شود.

 فرماندار هشترود از مردم خواست هرگونه احتکار، قاچاق کالا، گرانفروشی و کم فروشی را به فرمانداری، تعزیرات و سامانه ۱۲۴ گزارش دهند تا با متخلفان برخورد شود.