معاون استاندار آذربایجان شرقی بر تکمیل راه گذرهای ترانزیتی و شبکه ریلی استان تاکید کرد

شهریار پرس/ معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه بخش مهمی از پروژه‌های آزاد راهی کشور در استان اجرا می‌شود، گفت: تکمیل کریدورها ( راهگذرها) ی ترانزیتی و شبکه ریلی در استان را ضروری دانست.

به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی جواد رحمتی در دیدار با معاون وزیر راه و شهرسازی، اظهارکرد: کارهایی در این زمینه شروع شده، اما به کندی پیش می‌رود که در این زمینه نیز خواستار توجه ویژه وزارت راه و شهرسازی هستیم.

وی با اشاره به تمرکز دولت سیزدهم بر موضوع مسکن، اظهار داشت: بخشی از مشکلات این بخش از قبیل تأمین زمین موردنیاز و سیاست‌گذاری در پروژه‌های مسکن نیازمند حمایت از سوی وزارتخانه است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به گستره وظایف و ماموریت‌های وزارت راه و شهرسازی و دستگاه‌های تابعه آن در استان، گفت: انتظار داریم همه ماموریت‌های این وزارتخانه در استان با تعامل و همکاری دستگاه‌های مسئول به طور همزمان اجرایی و عملیاتی شود. 


رحمتی همچنین با قدردانی از خدمات و تلاش‌های ابوالقاسم سلطانی، مدیرکل پیشین راه و شهرسازی استان، از مدیرکل جدید خواست تا با استفاده حداکثری از تمام ظرفیت‌های داخلی و تعامل با دستگاه‌های ملی، ضمن تحرک‌بخشی به ادارات تابعه وزارت راه و شهرسازی در استان، زمینه‌ساز تحولات مثبت در این حوزه باشد.

ایمان اسلامیان، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی هم با معرفی امیر بخشی‌زاده به‌ عنوان مدیرکل جدید راه و شهرسازی آذربایجان شرقی، گفت: با توجه به کمبود شدید منابع مالی، بدون نگاه فرابخشی و حاکمیتی به موضوعات و مسائل این وزارتخانه، امکان موفقیت وجود ندارد و بر این اساس نیازمند حمایت مدیریت استان از دستگاه‌های تابعه وزارت راه و شهرسازی هستیم.